TAG : " Moja walka o centymetry "


Niestety nie pisze postów ponieważ mam remont i brak dostępu do internetu ;( Mam dla Was w głowie kilka recenzji i odkryć którę zostaną ze mna długo. Ponieważ dziś przeczytałam komentarz od Minthair w którym to otagowała mnie, postanowiłam odpowiedzieć.






ZASADY:

1.
Napisz kto Cię otagował.
2. Zamieść baner oraz zasady zabawy w poście odpowiadającym na tag.
3. Odpowiedz na wszystkie 6 pytań.
4. Zaproś do udziału przynajmniej 5 innych bloggerek.

1. Ile cm mają Twoje włosy obecnie i do jakiej długości dążysz?
Moje włosy obecnie mają 40 cm, oczywiście jeżeli dobrze je mierzę, bo u mnie z tym różnie bywa. Nigdy nie zastanawiałam się o jakiej długości włosów dąże. Raczej interesują mnie zdrowe włosy a potem długie.

2. Co zmotywowało Cię do zapuszczania i jaka była Twoja startowa długość włosów?
 Od zawsze chciałam mieć długie piękne zadbane włosy. Tylko nigdy nie wiedziałam jak to zrobić. Niestety nie wiem jaka była moja długośc włosów ponieważ kiedyś nie mierzyłam włosów.

3. Jaki jest Twój miesięczny przyrost (bez wspomagaczy) ?
Niestety ponieważ nie mierzyłam włosów, nie znam odpowiedzi na to pytanie. Tak na oko myślę że mogło to być ok. 1,5 cm.

4. Jaka jest Twoja ulubiona/najskuteczniejsza wcierka przyśpieszająca porost?
Zdecydowanie olejek Khadi. Długość jaką uzyskałam w zeszłym miesiącu zupełnie mnie zadowala, a to zosługa właśnie Khadi.

5. Jaki suplement spowodował u Ciebie najlepsze efekty?
Brałam różnie suplementy na włosy. Żaden z nich mnie nie zachwycił. Zauważyłam znaczny przyrost włosów kiedy brałam tabletki z żelazem i kwasem foliowym.

6. Inne sposoby, które przyczyniły się do wzrostu Twoich włosów:
Wydaje mi się iż masaż skóry głowy również przyczynił się do wzrostu moich włosów.

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz