Dzień dla włosów - szybkie nawilżanie

Witam Was,

chciałam pisać, jak dużo z dziewczyn prowadzących blogi o włosach, o niedzieli dla włosów. Niestety moja córka nie pozwala mi na to ( a może mam po prostu dobrą wymówkę ). Chcę Wam opowiedzieć o pielęgnacji, w sumie dość prostej i ograniczonej, włosów którą to miałam okazję wykonać w niedzielę.

Zaczęłam o naolejowania włosów olejkiem kokosowym. Dodam że bardzo długo nie korzystałam z dobrodziejstw olejków. Byłam bardzo ciekawa jak moje włosy zareagują teraz na nie. Słyszałam że włosy po ciąży inaczej reagują na kosmetyki. Będę to sprawdzać i dam Wam znać.




Olejek kokosowy zostawiłam na włosach na ok 30 minut. Całość przykryłam ręcznikiem i podgrzałam ciepłym powietrzem suszarki.

Po założonym czasie zmyłam włosy szamponem dla dzieci babydream z Rossmann.



Nałożyłam na włosy odżywkę Equalibra. Trzymałam ją dość długo. Ma ona za zadanie nawilżać oraz dodawać objętości.
Z tym że nawilża zgodzę się ale co do objętości to nie nadaję żadnej, wręcz przeciwnie. Moje przetłuszczające się włosy są dodatkowo obciążone.


Po zmyciu odżywki nakładam ( zawsze ) serum na końcówki ( o serum opowiem innym razem bo zdaję się że znalazłam idealne dla siebie za bardzo małe pieniądze )

Do stylizacji używam pianki do włosów a wszystko suszę suszarką z jonizacją. Bez suszarki włosy mam oklapnięte. Suszenie z głową w dół dodaję lekkiej objętości.

To taka moja skromna pielęgnacja.

Pozdrawiam, 
Larose

Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. Szkoda, że nie dodałaś jakiegoś zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czaje się na ten olej kokosowy ale nie mogę nigdzie go znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swój kupiłam bardzo dawno na allegro. Niestety nie wiem gdzie można go dostać stacjonarnie.

      Usuń