Suplement na wypadanie włosów Bio-silica

Witam Was,

niestety nie znalazłam się wśród szczęśliwych dziewczyn których nie dopadło po ciążowe wypadanie. Włosy wypadają choć jeszcze nie aż w takim stopniu żeby było to bardzo niepokojące. Pewnie przy moich cienkich i rzadkich włosach będzie to bardzo szybko zauważalne. Postanowiłam zainwestować w preparaty które pomogą mi choć trochę pozbyć się problemu.

Będąc w Rossmannie kupiłam pierwszy lepszy suplement. Wybór padł na Bio-silica. Posiada ekstrakt ze szkrzypu i pokrzywy, aminokwasy, kolagen, witaminy i minerały.




Do tego jako wcierkę będę stosować lotion Seboradin z czarną rzodkwią. preparat ten dodatkowo nadaje się do włosów przetłuszczających, co też po ciąży do mnie powróciło. Wybrałam go ponieważ mam go w swoich zapasach a zamierzam zużywać produkty które posiadam. :)



Mam nadzieje że zastosowane produkty trochę ograniczą wypadanie.

Pozdrawiam ,
Larose 

Udostępnij ten post

1 komentarz :