Recenzja : Ampułki do włosów Placenta Placo

Witam Was,

od kilku tygodni używam ampułek aby zminimalizować wypadanie włosów. Chciałam odżywić skórę głowy. Znowu powrócił problem swędzącej skóry głowy. Wydaje mi się że winę za taki stan ponosi częste używanie suchych szamponów.
Chce Wam napisać jak zadziałały na mojej głowie ampułki i czy coś się zmieniło??


Ampułki zakupiłam na allegro przy okazji innych kosmetycznych zakupów. Kosztowały 16 zł.

Co obiecuje nam producent ?  

Ekstrakt z łożysk (placenty) pomaga pobudzić cebulki włosów do wzrostu i dąży do przywrócenia równowagi biochemicznej, dzięki związkom Prowitaminy B, pokrzywy i kolagenu. Substancji czynnej, reprezentowana przez aktywną substancja (placenty) sprawia że włosy stają się naturalnie miękkie, elastyczne i łatwo się rozczesują już po pierwszym zastosowaniu. Paco lotion Placenta działa leczniczo na kruche i słabe włosów, jak również włosy, które mają tendencję do łamania i wypadania Regeneruje strukturę włosów, nadając im objętość i połysk 

Skład : 


A no właśnie. Niestety wyrzuciłam opakowanie po ampułkach, a nie mogłam odszukać składu w internecie. 

Opakowanie : 


Niestety ale ja nie lubię opakowań " ampułkowych ". Nie lubię ich otwierać bo mam wrażenie że zaraz się skaleczę i kawałek szkła zostanie mi na palcu. Tak więc robiłam to przez ręcznik. :) Może to opakowanie musi takie być. Ja po prostu nie potrafię się nim obsługiwać. 

Działanie : 


Jak już wspominałam moim problemem było wypadanie włosów. Chciałam odżywić skórę głowy aby włosy bardziej się jej trzymały. Przy ocenie działania ampułek muszę napisać że raz w tygodniu robiłam cukrowy peeling głowy. Co drugie mycie wcierałam olejek kokosowy Vatica. 
Jak się okazało, całość ampułki muszę zużyć na raz. To trochę dużo jak na moją głowę. Ale musiałam wcierać wszystko ponieważ po 20 minutach resztka płynu nie nadawała się. 
Problem wypadających włosów się nie skończył. Na mojej głowie pojawił się wysyp baby hair. Jest ich bardzo dużo. Co mnie cieszy, dzięki małym włoskom zwiększyła się trochę objętość włosów. Skóra nadal mnie swędzi, ale na ten problem ampułki mi nie pomogą, muszę jakoś inaczej z tym walczyć. Nawet mam pewien pomysł. 


Jestem zadowolona z działania ampułek. I chociaż nie pomogły mi z wypadaniem włosów przyczyniły się do dużej ilości włosków.


Pozdrwiam,
Larose 


Udostępnij ten post

1 komentarz :

  1. Mam taki sam problem jak ty i nie wiem jak sobie z nim radzić :)

    OdpowiedzUsuń