SELFIE TAG !


Witam Was,
jak widać po tytule dziś zupełnie coś innego. Postanowiłam odpowiedzieć na kilka pytań. Zapraszam do czytania.


1. Jaka jest twoja najlepsza cecha fizyczna?

Hmm , lubię moje oczy.

2. Gdybyś mógł odwiedzić jakiekolwiek miejsce na ziemi to gdzie byś pojechał i dlaczego tam?

Kiedy byłam mała i miałam ok 10 lat chciałam pojechać do Paryża. Teraz też bym się tam wybrała ale moim marzeniem są Indie i Dubaj. W Indiach podobają mi się tamtejsze kobiety. To jak się ubierają jak wyglądają. No i oczywiście włosy.

3. Co potrzebujesz żeby poczuć się lepiej gdy jesteś chory ?

Snu, nic tak mnie nie regeneruje jak sen. Do tego napar z imbiru miodu i cytryny i jestem gotowa by dalej walczyć.

4. Jaką jedną poradę dałbyś młodzieży i dlaczego?

Nie patrzeć na innych. Wiem że w dzisiejszych czasach to trudne ale ta umiejętność pozwala uniknąć problemów.

5. Jak myślisz jakim zwierzęciem byłeś/mógłbyś być w swoim poprzednim wcieleniu ?

Tygrys przyszedł mi jako pierwszy do głowy. Być może dlatego że ostatnio mam bojowy nastrój do wszystkiego. Chyba zmęczenie wygrywa.

6. Gdybyś mógł cofnąć się w czasie co byś zmienił?

Wydaje mi się że nic. Są jakieś małe rzeczy które powinnam zrobić wcześniej ale niczego nie żałuje.

7. Co robisz dla rozrywki w weekendy

Kiedyś razem z mężem jeździliśmy rowerami na długie wycieczki, chodziliśmy do kina i restauracji na dobre jedzonko. A teraz hmm z racji małego dziecka już aż tak sie nie włóczymy :) spotykamy się ze znajomymi i rodziną, czasem weekend jest jak normalny dzień w tygodniu.

8. Co denerwuje Cię w miejscu gdzie pracujesz

Ponieważ byłam długo na zwolnieniu w czasie ciąży a teraz jestem na urlopie i w związku z tym tęsknie za pracą i osobami z którymi pracuje, powiem że NIC !! A tak na serio to że za mało zarabiam. :))))

9. Nie mogę żyć bez ________

Ostatnio wydaje mi się że bez kawy.

10. Jakbyś mógł mieć jedną super moc w swoim życiu to jaka by to była super moc. 

Chciałabym wydłużać czas i szybciej regenerować siły.



Wszystkie ... jak na pierwszy raz jakoś poszło. :) Podobają mi się takie posty. Może jeszcze skuszę się na jakiś ciekawy TAG.


Pozdrawiam Was ,
Miłego dnia. 
Larose 

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz