Pielęgnacja włosów- wrzesień


Wrzesień już za nami, pora na podsumowanie pielęgnacji włosów. Zacznę od tego iż w połowie miesiąca po ścięciu włosów moja pielęgnacja włosów zeszła na dalszy plan. ( ale już wracam do siebie ) Myłam włosy, nakładałam maseczki i to wszytsko. Nie robiłam żadnych specyficznych maseczek, włsnoręcznie robionych nie korzystałam również z półproduktów.

                           

drugie zdjęcie zrobione dziś po użyciu maski Biovax z keratyną


SZAMPONY :
 
 - Pharmaceris - do oczyszczenia włsoów oraz skóry głowy, miał również ponagać przy wypadających włosach.
- Alterra z biotyną - ten szampon gości na mojej półce już kolejny miesiąc, jestem z niego bardzo zadowolona, dobrze myje moje włosy a przy tym są świerze i puszyste. Planuje kupic teraz ten na objetość ( już korzystałam z niego i też się sprawdził )
- Sante objętość z henną - myłam nim włosy sporadycznie, jedyne co mogę o nim powiedzieć to że dobrze myje włosy, zyskują na objętości.

ODŻYWKI / MASKI :
 
- Biovax do włosów wypadających
- WAX Treatment
- Maska Vital Natur
- Garnier objętość
- Garnier z Karite

OLEJKI :
- Khadi stymulujący wzrost włosów
- GP z papryką

Produkty które użyłam tylko raz :

- Płukanka z L-cysteiną
- Maseczka z siemienia lnianego
- Szampon Biovax z keratyną

Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. Ogromna różnica po użyciu tej maski, włosy wyglądają jakby były dociążone, efekt wow - sprawię sobie taką :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z masek z Biovaxu jestem bardzo zadowolona. teraz używam tej z keratyną i do włosów zniszczonych. Efekt jest jescze lepszy.

      Usuń