Denko kwiecień 2015

Witam Was,
dziś kiepski dzień, mam na myśli pogodę od rana pada nawet moja córka źle znosi takie poranki. Ale dzięki temu mogę napisać post. :) Popijając kawę i ziewając , przedstawiam Wam produkty które zużyłam z kwietniu.



  • Szampon Alterra dodający objętości - bardzo lubię te rosmannowe szampony, moje ulubione to właśnie ten oraz do włosów wypadających, z kofeiną. 
  • Szampon , również z Rosmanna Babydream , doskonale koi skórę głowy, choć moje włosy lekko plącze , ale i tak go lubię. W zapasie mam już kolejną butelkę. Super nadaje się do przetłuszczającej skóry. 





  • Bielenda serum antycellulitowe przeciw rozstępom - ponieważ nie wierzę że sam kosmetyk może pomóc nam pozbyć się cellulitu, właśnie dlatego ćwiczę. Serum wygładza skórę i tylko to się zgadza. Przy tego typu produkcie lubie kiedy czuje efekt działania tzn. albo czuć efekt chłodzący albo rozgrzewający , przy tym serum nie czuć kompletnie nic. Dlatego nie kupie go ponowie ale właśnie tylko z tego powodu. 

  •   Garnier Płyn micelarny 3w1 - doskonale znany płyn micelarny , u mnie też się dobrze sprawdza. Oczyszcza, zmywa makijaż. Nie podrażnia oczu. 




  • Wellness & Beauty kawior do kąpieli - produkt który dostałam w prezencie od kogoś z rodziny, szybko się skończył, na plus że dobrze rozpuszczał się w wodzie lecz zapach bardzo szybko się ulatniał, juz w wannie nie było czuć zapachu. 
  • Lorin sól lawendowa do kąpieli - ta sól dużo lepiej się sprawdziła, rozpuszczała w wodzie, i zapach utrzymywał się dłużej. Produkt barwi wodę na fioletowo. 



  • Schwarzkopf Gliss Kur odżywka bez spłukiwania , super produkt bardzo lubię z niego korzystać , kiedyś jeszcze go kupie. Doskonale rozczesują się po nim włosy. 



  • Yves Rocher Bio płyn do kąpieli - bardzo fajna formuła i konsystencja, pozostawia skórę lekko nawilżoną jedyne co mi nie odpowiada to zapach, jest okropny, nie potrafię określić co to za zapach i z czym mi się kojarzy. Jeżeli będę miała okazję to kupię ten sam produkt tylko o innym zapachu. 
  • Nivea Happy time kremowy żel pod prysznic - uwielbiam te płyny super konsystencja i przepiękny orzeźwiający zapach, doskonały na wiosnę / lato. 




  • Bourjois healthy mix serum ultra lekkie podkład do twarzy - jeden z moich ulubionych podkładów. Zużyłam dwa kolory które mieszałam ze sobą ( nr. 51 i 52 ) Utrzymuje się na twarzy , dobrze nakłada. 




I to już koniec produktów które zużyłam w mijającym miesiącu. Nadal staram się zużywać ten produkty które mam i co jakiś czas robić przegląd kosmetyków które się przeterminowałay lub te z których nie korzystam i oddać je. 

Życzę miłego i POGODNEGO dnia 

Pozdrawiam, 
Larose 

Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. Babydream kiedyś lubiłam ale od jakiegoś czasu się u mnie nie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie myje nim codziennie tylko na zmianę z jakimś mocniejszym szamponem, być może do codziennego mycia się nie nadaje. :)

      Usuń
  2. Lubię szampony Alterra. Są fajne do codziennego mycia włosów, bo nie zawieraja SLS, tylko delikatniejsze detergenty :)

    _______________________
    www.simplyabouthair.com

    OdpowiedzUsuń