Zakupy z apteki - na dobry początek

Hej,

dotarła do mnie paczka z apteki, chciałam się z Wami podzielić tym co kupiłam. Może to będzie dobry pomysł na powrót do pisania bloga. Wiele się w moim życiu dzieje, i pomyślałam że będę pisać na odstresowanie.

Moja skóra po okresie dobrej kondycji teraz jest w opłakanym stanie. Poprzednio miałam krosty sporadycznie na policzkach , czole. Dziś wysypało mnie totalnie i pojawiło się dużo małych krostek, na dużym obszarze skóry.

Postanowiłam zadziałać i kupić produkt który sprawdził mi się już kilka lat wstecz. Wybór padł na La Roche Posay Effaclar Duo + . Poprzednia moja wersja była bez plusa. :)


Mam nadzieje że znacznie złagodzi moją skórę, wygładzi oraz zniweluje powstałe krostki. Za opakowanie 40 ml zapłaciłam 39.99 zł

Kolejne produkty to seria Vitapil do włosów.

Moja skóra głowy również potrzebuje pomocy dlatego lotion oraz tabletki będą dobrym wyborem.


Po dwóch użyciach mogę tylko tyle powiedzieć że lotion ma wygodny aplikator a jego zapach jest przyjemny.
Koszt opakowania 125 ml to 24.99 zł 


Tabletki będę łykać codziennie. Opakowanie starcza na dwa miesiące kuracji. Może i lotion mi na tyle wystarczy. Jeżeli by tak było to uważam takie rozwiązanie producenta za plus.

Tabletki są dość duże ale smukłe. Nawet mi , osobie która nie cierpi leków, udaje się je połykać.
Koszt opakowania to 29,99 zł 

Dla mojej małej kobietki kupiłam szampon Oilatum oraz w gratisie dostałam emulsje Emolium. 


Dam Wam znać jak się sprawdzają produkty, czy są godne polecenia.


Pozdrawiam,
Larose

Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. W której aptece zamawiałaś te rzeczy? Po cenach zgaduję, że w Melissie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadłaś. :) To były najlepsze ceny w aptekach internetowych. Miałam kupić tylko krem ale ceny mnie skusiły. Pozdrawiam :)

      Usuń