Ampułki na wypadanie włosów

Witam Was,

Dziś krótko o ampułkach które kupiłam aby ratować moje włosy. 
Jak już pisałam mam problem z dużym wypadaniem włosów.  Seboradin oraz tabletki Silica nic nie pomogły.  Postanowiłam zastosować coś mocniejszego.  
Wybrałam ampułki :


W opakowaniu znajdziemy 12 sztuk ampułek. Jedna starcza mi na dwa użycia. Konsystencja jest płynna i łatwa w użyciu. Po nałożeniu lekko się pieni co mnie zdziwiło na początku. 
Nie posiadają w swoim składzie alkoholu. 

Po zużyciu dam znać jak się spisują. Na razie to że nie przetłuszczają skóry głowy jest jak najbardziej na plus. 

Czy u Was sprawdziły się te ampułki ?? 

Pozdrawiam 
Larose

Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. Placenta nadaje się do użycia tylko 20min po otwarciu, potem traci swoje właściwości, dlatego jedna ampułka na 2 razy kompletnie nie ma sensu :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ze mi o tym napisałaś. W takim razie będę zużywać całą zawartość.

      Usuń
  2. Jestem bardzo ciekawa recenzji tych ampułek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem ciekawa czy pomogą. Choć wydaje mi się ze to mała ilość żeby coś pomogło.

      Usuń
  3. Miałam placentę ale firmy Mil Mil, była świetna, jeszcze po żadnej wcierce nie miałam tylu baby hair:-)

    OdpowiedzUsuń