Recenzja płynów micelarnych

Nareszcie wróciłam do żywych. Haha. Mogę już swobodnie sobie pisać.

Dziś postanowiłam zmienić tematykę bloga i napisać recenzję płynów micelarnych , jakie ostatnio przetestowałam.

Lubie płyny mineralne ponieważ pozwala mi to w szybki sposób pozbyć się makijażu, lub rano szybko przemyć twarz. Zatem używam ich wieczorem i rano. dodam jeszcze iż jestem posiadaczką cery mieszanej w kierunku tłustej.

AA, Ultra Nawilżenie , płyn micelarny do demakijażu oczu i twarzy.

 
 
Płyn zalecany dla wieku ; od 20 do 40 lat.
 
Opis producenta :
Działanie - Nowoczesny preparat doskonale zastępuje mleczko i tonik. Zawiera struktury micelarne zapewniające niezwykle wysoką skuteczność oczyszczania. Usuwa nadmiar sebum, zanieczyszczenia oraz makijaż. Algi Durvillea antartica z wód Antarktyki chronią skórę przed działaniem szkodliwych czynników środowiska oraz przywracają jej właściwą równowagę. Kwas hialuronowy intensywnie nawilża i wygładza skórę. Alantoina i D-pantenol działają łagodząco.
 
Płyn jest pozbawiony alergenów, parabenów, barwników, co jest na plus. Jeśli chodzi o nawilżenie można powiedzieć iż zostawia na skórze lekki film co mozna uznać za lekkie nawilżenie. Fajnie oczyszcza skórę , zmywa makijaż. Nie używam mocnych maskar ani eyelinerów, więc nie wiem jak się spisuje przy tego typu makijażu. Do częstego stosowania jest dobry.
 

 

Bourjois Paris, Micellar cleansin Water

 
 
Woda micelarna do demakijażu twarzy i oczu.
Działa oczyszczająco i łagodząco na skórę. Hipoalergiczna, bazzapachowa i bezalkoholowa. Testowana na osobach o wrażliwej skórze i wrażliwych oczach.
 
Ta woda z trzech opisywanchy najmniej przypadła mi do gustu. Moja twarz po niej zawsze była bardzo ściągnięta czego bardzo nie lubie. Jeżeli chodzi o makijaż zmywa dobrze. Nie kupie jej ponownie. 

 

Bielenda, Esencja Młodości nawilżający płyn micelarny do mycia i demakijażu 3w1

 
 
Niezwykle delikatny, nawilżający płyn micelarny zastępuje mleczko , tonik, i wodę , usuwa makijaż, pozostałe zabrudzenia i nadmiar sebum. Zwęża i zamyka pory, zapobiega powstawaniu wyprysków , łagodzi podrażnienia. Bio Kwas Hialuronowy intensywnie i długotrwale nawilża i wygładza. Komórki Macierzyste z drzewa arganowego głęboko regenerują , odżywiają i wzmacniają skórę. Witamina B3 wyrównuje niedoskonalości skóry wywołane trądzikiem, skutecznie matuje błyszczącą cerę. Płyn natychmiast odświerza i koi, nie wysusza skóry.
 
Jest to najlepszy płyn micelarny jaki do tej pory miałam.
 
Nawilża skórę, matuję, łagodzi podrażnienia, matuje odświerza i koi. To wszystko co napisał producent w 100 % sie sprawdza. Co do wyrównywania niedoskonałości wywołanych trądzikiem , niestety nie, i nie zapobiega w powstawaniu wyprysków.
Jak narazie będzie to mój płyn nr 1, i bardzo chętnie kupie go ponownie.


Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz