Zakupy - Zrób Sobie Krem + maseczka

Witam
Ostatnio zrobiłam zakupy na które już miałam ochote bardzo długo. Jest to zamówienie ze strony zrób sobie krem.
Przygodę z półproduktami rozpoczęłam ze sklepem Biochemia Urody tam zwykle zamawiałam produkty do twarzy ale też serum na wypadanie i wzmocnienie włosów.

Oto co zamówiłam na ZKS :


Jednego produktu nie zamieściłam na zdjęciu : kwasu hialuronowego.

Użyłam już raz płukanki z L-cysteiny. Jedyna co mogę narazie napisać to że bardzo bardzo śmierdzi. Na moich włosach zapach utrzymał się nawet po umyciu włosów.

Na koniec dzisiejsza maseczka z użyciem półproduktów.

- Maska gloria
- keratyna
- d-panhtenol
- wyciąg z aloesu
- żel z siemia lnianego

Maseczkę trzymałam na włosach ok 1 godzinę. Włosy są super nawilżone , miękkie.


Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. Muszę w końcu zaopatrzyć się w półprodukty,maseczka ma dobry skład,szkoda,że nie zamieściłaś fotki+obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz. Niestety nie zrobiłam zdjęcia. Biały kolor maski Gloria zabarwił tylko żel lniany na taki lekko brązowy. Pozdrawiam

      Usuń