Moja kolekcja lakierów hybrydowych

Hej,

mam nadzieje że poprzedni post o manicure hybrydowym przypadł Wam do gustu. Bardzo lubię sama sobie robić paznokcie ponieważ mogę na chwilę oderwać się od rzeczywistości. Skupiam się na dokładnym pomalowaniu i głowa może trochę odpocząć.

Dziś chce Wam pokazać jaką ja zgromadziłam kolekcje lakierów hybrydowych. Nie jest to bardzo duża liczba ale po trochu ją powiększam.

Jeśli chcecie obejrzeć poprzedni post jak zrobić manicure hybrydowy zapraszam.

Zapraszam. Zamieszczam same zdjęcia.


Oczywiście top i baza :) bez nich nie ma jak mówić o manicure hybrydowym.


Kolor 032 możecie zoabaczyć na moim instagramie.





 Kolor 103 mój ulubiony i najbardziej zużyty kolor. Przepięknie wygląda, idealny na lato.
153 nowy nabytek i nowej kolekcji.



022 mint również nowość mam zamiar pomalować nim paznokcie u stóp.



Tu już same nowości. Osławiony mardi gras oraz 145.



Moje szaraki. 141 fajnie komponuje się z innymi kolorami.
093 super na imprezy. :)


001 najczęściej używam do robienia efektu syrenki.



Hardi niezastąpiony kiedy paznokieć zrobi mi psikusa i się złamie. Bardzo dobrze się z nim pracuje, nawet takiemu laikowi jak ja.

Zdjęcia gotowych paznokci będę zamieszczać na instrgamie.

Jak się podobają moje kolory ? 

Jakie są Wasze ulubione kolory ?

Pozdrawiam,
Larose

Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. Świetna kolekcja. Mam kilka z Twoich lakirerow Semilac. Biały 001 mam od niedawna, muszę wypróbować na nim efekt syrenki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zobacz jaki da efekt, ja robiłam albo na jednym albo na dwóch paznokciach. :)

      Usuń