Proszę Was o pomoc

Witajcie,

mam do Was ogromną prośbę. Chciałabym pofarbować włosy, farbami ziołowymi typu Color&Soin
Biokap.

Mój problem jest w tym że nie wiem czy moge z nich korzystać po hennie Khadi.

Czytam różne informacje na ten temat i do końca nie jestem pewna.

 http://www.biokap.pl/1,2,10,15,czym-jest-biokap.html

Jeśli któraś z Was posiada na ten temat informacje bardzo chetnie wysłucham a raczej przeczytam :P
Dodam że ostatni raz henną Khadi farbowałam ok 17 maja. 

Pozdrawiam 
Larose

Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. No podobno nie bardzo można po hennie. Tak też wyczytałam. Ja hennę użyłam tylko raz i potem odczekałam 2 miesiące i użyłam szampon koloryzujący i bardzo fajnie chwyciło. Nie wiem jak jest w przypadku wielokrotnego używania henny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłam to;) Henna khadi jest naturalna, ziołowa, nie ma w sobie nic szkodliwego, wiec możesz śmiało się farbować. Ja zamiennie używałam khadi ciemny brąz i C&S ciemny szatyn;) Absolutnie nic złego się nie stało. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja farbowałam i wyszło idealnie-spróbuj na paśmie włosów -najlepiej weż pasemko pod szyją,by nie było widać.Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również zastanawiałam nad pofarbowaniem włosów takimi farbami.
    Henna spisuje się dobrze, ale na lato i tak pozostawiam swobodnie odrosty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja myślę, że spokojnie możesz :) Naczytałam się masę opinii i z grubsza wiem, że na hennę możesz położyć nawet zwykłą chemiczną farbę, z tym, że lepiej kolor zbliżony do henny lub ciemniejszy. Problemy są z rozjaśnianiem henny: ciemne po rozjaśnianiu dają zieleń (dosłowną) a rude nie chcą się rozjaśnić. Ja na rudą hennę dawałam brąz (garniera i marion)i wszystko ładnie wychodziło bez komplikacji. Niedawno rozjaśniłam ten brąz i znowu mam rude, henna się nie wymyła od rozjaśniania. Poza tym z tego co się orientuję to położenie farby na hennę nie sprawia problemów jeśli chodzi o kondycję włosa tylko kolor może wyjść niepożądany, dlatego to jest odradzane. Ale jeśli kolor chcesz zbliżony lub ciemniejszy to raczej bez problemu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje Wam bardzo za komentarze. Zdecydowałam że spróbuje farby BioKap. Mam nadzieje że uda mi się kupić jutro i zobaczymy co wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń