Przed wizytą u fryziera...

Witam Was,
wybieram się do fryzjera. Tak wiem mówiłam że sama sobie będę obcinać włosy, kupiłam nożyczki i znowu idę do fryzjera. Tak ! Ponieważ nie jestem w stanie sama obciąć cieniowanych włosów.
Zamierzam lekko wyrównać włosy na długości i zrobić sobie grzywkę.

Chcę Wam pokazać fryzury które wybrałam, może coś podobnego uda mi się uzyskać u fryzjera.

 

Nie wiem jak to wyjdzie mam nadzieje że będę zadowolona.

Do fryziera wybieram się w czwartek.

Pozdrawiam,
Larose

Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. Pierwszy fryzura mi się podoba, ale niestety jest nieosiągalna dla mojej wykręcającej się grzywki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne fryzury, ale też bardzo wycieniowane. Ciekawa jestem jak się taka fryzura zachowuje jak odrasta? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak pocieniowane włosy odrastają jest beznadziejnie. Nic się nie układa jak powinno dlatego trzeba cieniować ciągle :P

      Usuń
  3. Chodziło mi bardziej o grzywki, nie zamierzam aż tak cieniowac włosów, tylko trochę wyrównać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś miałam cieniowane ale strasznie mi się odwijały a przez to ciągle je prostowałam. Doprowadziło to do wielkich zniszczeń i szopy zamiast włosów. Jednak podoba mi się ta pierwsza fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń