Pudełka od Face&look

Witam Was,

jakiś czas temu postanowiłam zamówić znane już wszytskim pudełka z subskrycjami kosmetyków. Długo się zastanawiałam które wybrać i w końcu wybór padł na mniej znaną, przynajmniej przeze mnie firmę Face&Look.

Firma oferuje kosmetyki zamknięte w pudełkach, przy czym dokładnie znamy ich zawartość. Możemy wybrać z kilku dostępnych, które najbardziej nam odpowiadają. Nie musimy co miesiąc płacić za pudełko, zamawiamy kiedy akurat coś fajnego przypadnie nam do gustu.

Oto mój zestaw :




Krem do twarzy przeciwzmarszczkowy , krem odżywczy z Green Pharmacy 150 ml


Verona Face mask z oczyszczającymi minerałami 50 ml


Verona Sprt Spa krem do twarzy i ciała 250 ml


Joanna Sensual oliwka łagodząca ( po zabiegu depilacji ) 150ml 


Perfecta Body krem do stóp 15 % mocznika 100 ml 


Celia nail expert 4 in 1 fast dry top coat 9 ml


Dax Cosmetics Yoskine mikrodermabrazja 75 ml


Dax Cosmetics płyn micelarny 200 ml


Nie piszę o działaniu kosmetyków ponieważ żadnego z nich jeszcze nie używałam. Czekam aż skończą mi się te produkty które mam.

Czy zamawiałyście takie pudełka?? 
Co o tym sądzicie ??

Pozdrawiam,
Larose

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz