Henna Khadi - Ciemny Brąz - farbowanie

Pora na farbowanie włosów. Tym razem ( jak również ostatnim razem w grudniu) wybrałam Khadi Ciemny Brąz. Ma być to czekoladowy ciemny brąz o chłodnym odcieniu. Dzięki hennie uzyskamy bardzo błyszczące włosy, farba bardzo poprawia kondycje włosów oraz nadaje objętości.

Dziś post o tym jak krok po kroku farbuje włosy.

Opakowanie pewnie każdej z Was dobrze znane.































 W środku znajdziemy zielone opakowanie z naszą
farbą, a w nim jeszcze jedno opakowanie tym razem przeźroczyste w którym ukryta jest mieszanka. Wszystko jest doskonale zapakowanie więc nic nam się nie rozsypie.















Oto henna wysypana do miseczki w której to mieszam hennę z wodą
Mieszankę bardzo łatwo się miesza. Nawet osoby które mają pierwszy raz do czynienia z henna Khadi z pewnością sobie poradzą.

















Dodaję łyżkę czerwonej papryki. Ma to sprawić że pojawią się na włosach czerwieńsze refleksy.



















Dodajemy tyle wody aż uzyskamy gęstą papkę. 

Tak wygląda wszystko wymieszane, gotowe do nakładania na włosy.



















 Przed nałożeniem trzeba dokładnie umyć głowę. Ja zrobiłam to szamponem z serwatki mlecznej z SLS.
 A to ja gdy sobie całe blotko nałożyłam na głowę. Na to założyłam czepek oraz turban aby wszystko trzymało ciepło. Trzymałam to na głowie ok 3 godzin.
 Ostateczny kolor włosów będzie można obejrzeć dopiero jutro. Po spłukaniu henny z włosów, zostawiam włosy do wyschnięcia. Ja sobie zrobiłam małe ślimaczki . Na zdjęciu włosy są jeszcze trochę mokre.

Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. Ja będę hennować Cassią trochę sie boje przesuszenia:<
    CZekam na efekt końcowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam 2 próbki cassi, i właśnie dziś się zastanawiałam po co !? Myślałam żeby ją dodać do dzisiejszej mieszanki ale w końcu tego nie zrobiłam. Nie wiem co by z tego wyszło.

    OdpowiedzUsuń