Moje włosy - obcięte

Kochane Witam Was,
po długim weekendzie , mam nadzieje że każda z Was odpoczęła.

Dziś mam dla Was głównie zdjęcia. Ponieważ jedna z Was zauważyła że zdjęcia z ostatniej aktualizacji są kiepskiej jakości tzn. są zbyt ciemnie i nie bardzo widać na nich włosy.

Po umyciu stwierdziłam że podetnę trochę włosy było to bardzo mało ok 0,5 cm. Same popatrzcie jak to wyszło bo postanowiłam że trochę będą cieniowane, tak jak już od dawna noszę. Więcej włosów ścięłam tych z dołu aby powoli dorównać do reszty.



 Pozdrawiam Was, 
Larose750

Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. Bardzo ładnie wyszło, gratuluję! Ładnie się zagęściły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, od razu większa gęstość :)

      Usuń
    2. Dziękuje Wam, po przeczytaniu komentarzy od razu moje oczy ujrzały włosy w lepszej kondycji. Wydają mi się bardzo cienkie i bez objętości

      Usuń