Pielegnacja skóry : peelingi , gąbki , balsamy

Witam Was,
dziś o pielęgnacji skóry. Może są jeszcze osoby które nie wyjechały na długi weekend i tak jak ja mają dziś trochę czasu na pielęgnację. Dziś zamierzam poświecić wieczór na pielęgnacje skóry, ponieważ dopiero jutro rano wyjeżdżam.

Gdy mam trochę więcej czasu przeważnie przygotowuje sobie pachnącą ciepłą kąpiel. Do wody wrzucam rożnego rodzaju kule, które niesamowicie się pienią i mają obłędny zapach. Przy tym niektóre nawilżają naszą skórę.

Tutaj akurat ostatnio kupiona kula w Auchan, jeszcze z niej nie korzystałam, zapłaciłam za nią ok 5 zł.


Czasami wybieram sole które również fajnie rozpuszczają się w wannie z ciepła wodą. Ostatnio która używam to ta z Farmony czarna i zielona oliwka. W Rossmanie można dostać sól do kąpieli w saszetkach która też często kupuję. Wybieram tą z Wellness Beauty z makiem i  pomarańczą. Ma niesamowity zapach.



Gąbka która używam ma specjalne wypukłe elementy ( te zielone ) które delikatnie ale treściwie masują naszą skórę przy tym robiąc delikatny peeling. Idealna do codziennego zcierania naskórka.  Po drugiej stronie ma drapiącą stronę która wspaniale nadaje się do masażu ud.

Jeśli chodzi o peelingi używałam z DAX Cosmetics cukrowy ( tylko ten pamiętam ) od bardzo dawna korzystam z domowego cukru oliwy z oliwek oraz miodu , czasem dodaję kawy i cynamonu.


Kiedy potrzebuje nawilżenia biorę do ręki balsam z Norwegian Formula głęboko nawilżający, posiada super wygodną pompkę przy tego typu produktach.

Balsam Soraya Piękne Ciało różowy pieprz nie nawilża dobrze ale za to posiada super zapach który dość długo utrzymuje się na skórze. Ma też fajne opakowanie.

Kiedy idzie wiosna a potem lato smaruje się balsamami brązującymi albo samoopalaczami.

Ostatnio używanymi to Lirene Cafe Mocha do ciemnej karnacji lub Ziaja.


I oczywiście kiedy już tak sobie siedzimy w wannie możemy zapalić świeczki, które mnie dodatkowo relaksują i pachną.


Mam nadzieje że post nie jest za bardzo chaotyczny :)

Życzę Wam udanego weekendu i pozdrawiam ,
Larose

Udostępnij ten post

1 komentarz :

  1. Kula z Auchana wygląda fajnie. Będę musiała w końcu tam się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń