Dzień z życia moich włosów + jak teraz wyglądają moje włosy.

Witajcie ,

długo mnie nie było, dlatego chce Wam pokazać jak wyglądają moje włosy oraz jeden dzień z ich pielęgnacji. Jak już pisałam farbowałam włosy Color & Soin odcień 6B. Pozwalałam im wyschnąć naturalnie, lekko pod koniec podsuszając suszarką. Następnie nakładałam wałki i tak chodziłam ok. 20 minut.

Wczoraj moje włosy miały małą ucztę. Na noc pozostawiłam na nich olej Khadi, wykonałam masaż skóry głowy, z opuszczoną głową , żeby skóra lepiej wchłonęła olejek.

Po nocy nałożyłam na włosy naftę kosmetyczną na ok. 15 minut. Umyłam włosy szamponem Yevs Rocher, i nałożyłam maskę Biovax z keratyną na godzinę pod czepek.

Jako płukanki użyłam tej z siemienia lnianego.  Po podeschnięciu na końcówki dałam olej arganowy i pozwoliłam im wyschnąć naturalnie.

I oto moje włosy. Kiedy zobaczyłam porównanie z dnia dzisiejszego oraz równo rok temu byłam zdumiona wyglądem moich włosów.


Pozdrawiam,
Larose 

Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. Tez jestem zdumiona ich transformacja!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromna różnica! Pięknie teraz wyglądają, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje bardzo, mam nadzieje że uda mi się jeszcze trochę powalczyć o długość.

    OdpowiedzUsuń