Zakupy - 49 %

Witam Was,
wiosna w pełni a ja dookoła słyszę o super promocji w drogeriach. Sama wybrałam się do Rossmana i skorzystałam z promocji - 49 % na podkłady , pudry , korektory , bronzery i róże. Jako że niedawno kupiłam nowy bronzer a róż mam świetny i na bardzo długo mi starczy,  ponieważ jest wypiekany, skusiłam się na podkłady, puder i korektor.




Wybrałam kultowy i jak dla mnie najlepszy podkład jaki stosowałam. Revlon Colorstay  Super rozprowadza się i pasuje do mojej skóry. Wybrałam odcień 150 ponieważ mam zamiar używać go dopiero jesienią / zimą. Cena regularna : 69,99 zł w promocji 34,29 zł


Do pokładu który był bardzo sławny ostatnio a który u mnie sprawdza się dobrze, dobraam sobie puder Rimmel Lasting Finish 25h kolor 002 soft beige Cena regularna : 33,99 zł w promocji 16,66 zł


Już od dawna chciałam kupić korektor więc wybór padł na Astor Perfect Stay 24h kolor 001 ivory Cena regularna : 30,99 zł w promocji 15,19 zł  


Kolejny wybór to podkład z Lovely HD kolor porcelain, mam nadzieje że będzie to fany i zarazem tani podkład. Cena regularna to 14,99 zł na promocji 7,35 zł 



Do tego wszystkiego wrzuciłam też mleczko samoopalające oraz kapsułki Rival de Loop na promocji za  2,99 zł 



Czy też korzystacie z promocji ? 
Na co warto jeszcze się skusić ??

Pozdrawiam,
Larose 

Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. Ja czekam aż zacznie się promocja na pomadki i lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  2. Narazie kupiłam tylko rozświetlacz Wibo :-) czekam na nastepne promocje, bo do twarzy nic już nie potrzebuje, kupię parę pomadek Rimmela, lakiery do paznokci i tusz Maybelline Lash Sensational:-)

    OdpowiedzUsuń