Mini zakupy

Odwiedziłam Rosmana , wydałam sporo pieniędzy a w sumie nie wiem na co. Pokaże Wam tylko produkty do włosów i pielęgnacji, cała resztę sobie daruję. :)


1. Wella , Lakier do włosów , Wellaflex, większa objętość. Cena : ok 15 zł  - Stosowałam już lakier z Wella była bardzo fany, ale ja od czasu dbania o włosy rzadziej stosuje lakier.
2. Schwarzkopf Schaumna, Świerzość Bawełny. Cena ok. 9 zł. w promocji. Nigdy jeszcze nie stosowałam tego szamponu a że była na promocji postanowiłam kupić i wypróbować. Po pierwszym użyciu stwierdzam że ma bardzo przyjemny zapach.
3. Eveline Cosmetics , Niewidzialne rękawiczki, odżywczo ochronny krem do rąk. Cena ok. 6 zł Krem posiada 10 % mocznika , mam nadzieje że się sprawdzi ostatnio mam bardzo suche dłonie. Bardzo przyjemny zapach.
4. Bielenda , Pomarańczowa Skórka , Intensywne serum antycellulit. Cena : hmm chyba ok 15 zł dokładnie nie pamiętam. Ostatnim moim tego typu kosmetykiem było serum z Evelline, bardzo byłam z niego zadowolona. Teraz chciałam spróbować czegoś innego i padło na to serum.

Zaopatrzyłam się również w płatki kosmetyczne, chusteczki nawilżające, herbatki i coś słodkiego :)

Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. Miałam kiedyś ten krem, tylko możliwe, że w innej wersji składowej. Był bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem jest świetny! Ciekawa jestem jak sprawdzi się to serum z Bielendy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam tego kremu do rąk i sprawdzał się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń