Mój pierwszy projekt denko


Przedstawiam Wam produkty które zużyłam w ostatnich miesiącach.

1. Nivea Diamond  Toauch kremowy olejek pod prysznic. 500 ml Cena : ok. 20 zł Uwielbiam ten olejek do mycia. Bardzo ładnie pachnie, białą kalią, a zapach zostaje na skórze długo po umyciu. Super się pieni. Pozostawia na skórze lekkie filtr, który ja bardzo lubię. Posiada formułę Hydra IQ dzięki której skóra pozostaje długo miękka. Na pewno jeszcze kupie ten olejek. Aktualnie zużywam to co dostałam w różnego rodzaju zestawach :P
2. Wellaflex, Objętość dla cienkich włosów.  Cena : 16 zł Długo zajęło mi zużywanie tego lakieru ponieważ miała czas iż w ogóle nie utrwalałam włosów lakierem. Dobrze utrwalał fryzurę nie obciążał ale bez szału, teraz kupiłam sobie ulepszoną wersję tego lakieru.
3. Garnier Odżywka Drożdże piwne i owoc granatu. Cena : 6.74 zł w promocji. Odżywka dla włosów cienkich pozbawionych objętości. Nie nadawała nadzwyczajne objętości ale lekko unosiła je u nasady. Uwielbiam jej zapach i głównie z tego powodu jej używałam. Odżywka nie nadaję zbyt dużego nawilżenia którego teraz mi potrzeba, więc używałam jej sporadycznie. Zapach obłędny :P
4. CHI , jedwab do włosów. Cena : 7 zł Doskonale znany przez Was produkt. Używam go po prawie przed każdym myciem włosów do zabezpieczenia końcówek. Spisuje się dobrze. W szafce posiadam kolejną buteleczkę. Doskonale wygładza moje włosy, chroniąc je przed zniszczeniami.
5. Swiss Frotte , Suchy Szampon. Cena : 19 zł Ponieważ mam włosy przetłuszczające się od dłuższego czasu stosuję suche szampony. Ten dobrze się sprawdza. Może tylko zapach bym zmieniła, ponieważ jest taki sztuczny. Teraz postanowiłam przetestować szampon z Schauma.
6. AA , Płyn micelarny do demakijażu oczu i twarzy. Cena : 15 zł Lubie ten płyn, nie posiada parabenów , barwników, alergenów. Dobrze oczyszcza twarz i oczy. Zużyłam już kilka butelek.
7. Eveline Cosmetics Slim Extreme 3D Cena : 20 zł Lubie to serum ponieważ po użyciu pozostaje uczucie chłodu, które powoduje iż ja uważam że działa. :P ( albo sobie tak wmawiam) Zostało mi go jeszcze na jedn użycie i w ruch pójdzie serum z Bielendy. Zobaczymy które jest lepsze.

Mam nadzieje że Was bardzo nie zanudziłam. Pozdrawiam i czekam na komentarze. Czy używałyście któregoś z tych produktów ??

Udostępnij ten post

1 komentarz :