Nowości z apteki







Chcę Wam pokazać jakie produkty zamówiłam w aptece internetowej doz.pl . 
 



Po pierwsze osławione i dobrze Wam znane nasiona kozieradki. Ja dopiero zaczynam swoją przygodę z tymi ziołami, ale po przeczytaniu dużej ilości opinii na ich temat jest nastawiona do nich bardzo pozytywnie. Zobaczymy jak sprawdzi się na moich przetłuszczających się włosach oraz czy i u mnie doda , tak pożądanej objętości.
Po drugie... Capitavit balsam pielęgnacyjny do włosów, hmm balsam to nie jest raczej wcierka. Posiada wodnistą konsystencję o dość mocnym zapachy , mi kojarzy się trochę z kroplami żołądkowymi :P Przeleje płyn do butelki z atomizerem i będę ją stosować jako wcierkę przed albo po myciu.
Po trzecie również dobrze znany balsam Seboradin regenerujący z żeń - szeniem. kupiłam go ponieważ chce zregenerować końce moich włosów. Na opakowaniu producent napisał iż można go również stosować na skórę głowy jednak jak mam co do tego obawy, czy za bardzo nie przeciąży moich włosów. Jeżeli będę miała wolny weekend przetestuje to.

To tyle ... idę parzyć kozieradkę :P

Pozdrowienia Larose750


Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. Od długiego czasu chodzi za mną balsam seboradin, nie kuś :P
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  2. Capitavit i balsamik sa na mojej wishliście;D

    OdpowiedzUsuń