Post na dzień dobry. Trochę nowości na początek

Kochanie nie pisałam całe wieki. Bardzo dużo się u mnie pozmieniało, moje życie obróciło się o 360 stopni. Dziś już wszystko sobie poukładałam, więc stwierdzam iż pora wrócić do pisania , które teraz da mi dużo satysfakcji. Wyszłam za mąż i razem z mężem czkamy na dzidzie. Już na świata będzie nas więcej. :)

Na pierwszy ogień nowości. Kupiłam parę rzeczy po czym stwierdziłam że mam bardzo dużo zaczętych i nie skończonych produktów. Mam nadzieję że powrót na bloga pozwoli mi się pozbyć tzn zużyć wszystkie zalegające produkty.




Szampon i odżywka od CECE. Oczekuję dużo od tych produktów i mam nadzieje że się nie zawiodę. Jeszcze nie otworzone ale już czekają w kolejce aż zużyje choć jedną odżywkę i szampon. Stwierdziłam że kupie duet tzn szampon i odżywkę aby w pełni wykorzystać potenciał tych kosmetyków.


Skład :


Kupiłam nowość w Polsce czyli żel pod prysznic


Żel fajnie się pieni i pachnie. Następnym razem spróbuje innych zapachów.

Ponieważ skończyła mi sie maskara postanowiłam kupić maskarę i promocji na do wiedzenia. Była przeceniona z 23 zł na 9 zł. Maskara ma powiększać rzęsy.


Niestety narazie na szczoteczkę nabiera się bardzo dużo tuszu przez co malowanie rzęs jest bardzo utrudnione. Ciężko jest się nie pobrudzić. Może w trakcie użytkowania trochę podeschnie i będzie bardziej komfortowa w użyciu.

 lakiery do paznokci. Piękne żywe kolory na lato.


Na koniec dwa zapachy.

j
Pozdrawiam, 
Larose. 

P.S chyba wyszłam z wprawy pisania bo cały czas coś było nie tak aaaa jestem zła, wszystko się psuje. A może coś się pozmieniało i dlatego tak mi źle pisać ?? Dajcie znać. 

Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. Miałam już kilka kosmetyków z CeCe of Sweden i z większości byłam zadowolona, teraz mam bardzo fajną czereśniową maskę i szampon do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie , już nie mogę się doczekać aż będę mogła je testować.

      Usuń