Zauroczona Ziają

Witam Was,

dziś chce Wam opowiedzieć o kosmetykach z Ziaji. Pierwszym kosmetykiem a właściwie kremem, jaki chciałam od raz mieć był Ziaja matujący 25+. Po obejrzeniu filmików na youtube od razu chciałam go mieć. Niestety w rosmanie go nie było. Będąc na zakupach w Auchan zajrzałam na półkę z kremami i znalazłam krem nawilżająco matujący i ziaji , pomyślałam że go wezmę. Krem fajnie się spisuje ale przy mojej mieszanej skórze lepiej sprawdza się stosowany na noc.



Niedawno po paru tygodniach poszukiwań znalazłam wreszcie swój upragniony matujący krem na dzień. Przy okazji wkładając do koszyka jeszcze kilka innych produktów. Wszystkie kosmetyki zakupiłam na specjalnym stoisku Ziaji, było tam bardzo dużo produktów które od razu chciałam mieć. Dodam że kosmetyki są w bardzo atrakcyjnych cenach.




Kupiłam :
Odżywka Intensywna świeżość do włosów tłustych. Z miętą , pokrzywą i prowitaminą B5. Jest to odżywka bez spłukiwania o pięknym zapachu mięty. Ma działać przeciw nadmiernemu przetłuszczaniu się włosów, wzmacniać , wygładzać oraz regenerować włosy. A także nawilżać włosy.

Nie mam żadnej odżywki bez spłukiwania dlatego bardzo liczę na jej działanie. Jestem ciekawa czy zapach mięty będzie się utrzymywał na włosach. Koszt to 5,10 zł za 200ml.

Kolejny produkt to żel peelingujący oczyszczający pory wzbogacony o liście manuka. Jak się później dowiedziałam z internetu ziaja wypuściła nową serie kosmetyków właśnie z manuką. Czytałam na blogu jednej z Was o paście oczyszczającej z manuką , jest to podobno bardzo dobry produkt który oczyszcza wygładza oraz rozjaśnia skórę. Niestety przed zakupami nic nie wiedziałam o tej serii, tak bym kupiła jeszcze jakieś produkty do wypróbowania. Ekstrakt z manuki ma działać antybakteryjnie, a także ściągająco i normalizować skórę. Produkt ten jest przeznaczony do stosowania na dzień i noc. Koszt to 9,60 zł /200 ml .

Będąc już przy kasie zauważyłam krem BB. Nigdy wcześniej nie widziałam aby Ziaja miała krem BB, od razu chciałam go mieć. Był tylko jeden odcień do skóry mieszanej i tłustej, który wydawał mi się bardzo ciemny ale Pani pokazała mi tester i powiedziała że trzeba go dobrze rozsmarować. Posiada SPF 15. Ma za zadanie korygować niedoskonałości skóry. Koszt 10,90 zł / 50 ml.

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz