Domowa maseczka bananowa na włosy

Witam Was, 


chcę Wam pokazać maskę, na którą , to pomysł przyszedł mi do głowy kiedy zobaczyłam banan , który był bardzo dojrzały. Takiego banana musiałabym wyrzucić. Zamiast tego postanowiłam coś z nim zrobić. 

Na początku myślałam o maseczce na twarz, ale potem przypomniała mi się maska bananowa z lusha na włosy. Więc i ja zrobiłam swoją własną bananową. 


Czego użyłam : 


jeden banan ( w moim przypadku bardzo dojrzały - i chyba to dobrze bo lepiej było go rozgnieść) 
1 łyżeczka jogurtu naturalnego 
2 łyżeczki maski Equalibra nawilżająca , dodająca objętości


Produkty : banan, jogurt, odżywka Equalibra


Wszystko dokładnie wymieszałam i nałożyłam na suche włosy na ok. 30 minut. Trzymałam ją pod torebką foliową oraz przykryłam ręcznikiem. 

Maska bananowa


Po tym czasie zmyłam maskę, następnie umyłam włosy szamponem. 


Włosy były bardzo uniesione u nasady , nie wiem czym to było spowodowane. Co prawda kosztem ich nawilżenia. Były raczej sztywne. Następnym razem użyję bardziej nawilżającej odżywki, może wtedy maska będzie bardziej perfekcyjna. 

Pozdrawiam, 
Larose

Udostępnij ten post

1 komentarz :

  1. Maski z bananem nigdy nie robiłam ale i na nią na pewno przyjdzie pora :)

    OdpowiedzUsuń