Lakiery Mollon Pro - monofaza

Witam Was,

Chciałam się pochwalić lakierami które dostałam. Do tej pory paznokcie malowałam zwykłymi lakierami od czasu do czasu chodząc do kosmetyczki na paznokcie hybrydowe.

Jakie czas temu zakupiłam sobie cały zestaw do robienia paznokci żelowych i w takich też chodziłam przez dłuższy czas. Kiedy to była moda na tego typu paznokcie.

Ostatnio u kosmetyczki usłyszałam iż hybrydy niszczą paznokcie i teraz poleca klientkom lakiery z monofazą. Produkt wygląda jak zwykły lakier i tak tez nim się maluje. Dodatkowo lakier utwardza się w lampie UV i gotowe.

moja kolekcja kolorów 




Przyznam że to bardzo wygodne rozwiązanie. Wszystko bardzo szybko trwa i można wykonać je w domu. Paznokcie nie ulegają zniszczeniu. Wyglądają jak po malowaniu lakierem z tym że trwałość to ok. 2 tygodni.
Po kilku użyciach malowanie nie sprawia większego problemu.

Bardzo jestem zadowolona z takiego rozwiązania. Szczególnie na lato jest to bardzo wygodne. Na plaży nie musimy się martwić czy coś nam nie odpadnie i malować paznokcie w czasie wyjazdu.

Czy używacie tego typu lakierów ?? 
Czym najczęściej malujecie paznokcie ?? 

Pozdrawiam,
Larose

Udostępnij ten post

1 komentarz :