Denko - luty 2015

Witam Was,

bardzo mi miło pisać takie posty ponieważ ostatnio bardzo nastawiłam się na kończenie wszystkich zaczętych produktów, jak i tych które zalegają u mnie w pułkach. Chciałabym dojść do takiej sytuacji kiedy wszystko wykończę i będę mogła coś kupić ponieważ naprawdę tego potrzebuje a nie bo po prostu stoi na półce w sklepie.

Na pierwszy ogień idą kremy BB z Evelline Cosmetics.



Dla mnie wersja niebieska czyli BB Mattifying 8 in 1 był zdecydowanie lepszy. Krem posiada lekkie działanie absorbujące sebum i sprawiał że lepiej utrzymywał się na twarzy. Lubie tego typu produkty, fajnie się nakładają i dają naturalny efekt. Chyba nie kupie ponownie tego produktu , poszukam czegoś innego może lepszego.

Balsam Capitavit nie przyniósł żadnych efektów, zapach typowo ziołowy, ładny, delikatny. Opakowanie bardzo utrudniało aplikację , lepiej sprawdził się atomizer. Balsam nie zużyłam do końca przez krótkie termin przydatności. Nie kupie go ponownie.


Szampon Yves Rocher na objętość włosów. Jeden z moich ulubionych szamponów. Doskonale myje włosy, Zużyłam już wiele opakowań , kupie go ponownie.


Olejek do kąpieli Tutti Frutti, dostałam go w prezencie. Zapach nie przypadł mi do gustu, konsystencja wodnista, przez co szybko zużyłam całe opakowanie. Nie kipie go.


Sławny płyn micelarny z Garniera. Lubie go , dobrze zmywa makijaż twarzy jaki i oczu. Nie podrażnia. Kupie go ponownie, a nawet już to zrobiłam.


Krem matujący z Tołpa , doskonale nadaje się pod makijaż. Kupie ponownie.


Mój ulubiony produkt do stylizacji włosów. Nadaje super objętość. Kupie ponownie, już z niego korzystam.

Pozdrawiam, 
Larose

Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. A ja miałam zakupić ten balsam Capitavit, bo chciałam wzmocnić moje włosy po zimie, ale wole jednak kosmetyki z długim terminem ważności ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie polecam Ci tego balsamu, jest po prostu nijaki. Jak dla mnie nic nie robi.

      Usuń
  2. U mnie z kremów BB sprawdza się dobrze dostępny Maybelline BB (w różowej i niebieskiej tubce). Mają ładnie dopasowane kolory, niezłą wydajność, ładnie wtapiają się w skórę - nie są może najmocniej kryjące ale to możesz w miarę stopniować. Bardzo udany :)
    Płyn micelarny z Garniera, to jeden z lepszych jakie miałam (jak nie najlepszy do tej pory)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba skuszę się na ten krem BB z Maybelline , ale to dopiero latem

      Usuń