Zakupy - 49 % część 2 ( mascary, kredki , cienie, pomadki, błyszczyki, szminki )

Witam Was,
Moje wielkie zakupy w Rosmannie dobiegły końca. Kupiłam dużo rzeczy i chyba starczy mi produktów na kilka lat. Żartowałam. Mam dużo ale pewnie za jakiś czas i tak skuszę się na coś. Ale będę się przed tym bronić. :) Przyznam że z tego typu promocji skorzystałam po raz pierwszy. Nawet nie wiem czy już były tego typu akcje bo zawsze nie miałam na nie czasu. Chodziłam na zakupy wtedy kiedy potrzebowałam coś kupić a nie kiedy była okazja.

Pierwszy post z zakupami znajdziecie tuuuu !!! A teraz zapraszam na kolejne. Pokaże Wam tylko co kupiłam bo nie wiem jak te produkty się spisują.





  • Wibo Quattro cienie do powiek
  • Eveline Cosmetics cienie do powiek. 
To zdecydowanie moje kolory, bardzo je lubi. Neutralne a do tego można wyczarować z nich coś na wieczór. 


  • Wibo Glossy Temptation pomadka do ust kolo nr 1
  • Bourjois Color Boost 09 pinking of it 
  • Bell Hypoallergenic błyszczyk kolor nr 10
  • Maybelline Colorsensational Shine Gloss kolor 150 pink shock
  • Loreal szminka kolor 102 rose finale 
Szczególne intryguje mnie szminka z Loreal , nie kupiłabym jej gdyby nie promocja, więc bardzo jestem jej ciekawa. 


  • Maybelline Color Tatto 24 h kolor 40
  • Maxfactor Liguideffect Pencile  kolor 15 silver spark 
  • Lovely eye shadow pencil kolor 4
  • Wibo kredka kontórówka do oczu kolor 01 
  • Max Factor Masterpiece kolor rich black 
  • Rimel scandaleyes kolor 001 black
  • Maybelline sensational kolor black
O cieniu z Color tatto słyszałam już od dawna i chciałam go kupić ale jakoś nie było okazji. Mascara z Max Factor to moja ulubiona, świetnie unosi rzęsy rozczesuje je. 
Kredki ta z W Lovley i Maxfactor spisują się jak na razie bardzo fajnie. Przypadł mi do gust kolor turkusowy. 


  • Rimel London 60 second suer shine kolor 430 
  • Rimel London kolor 408 
  • Rimel London kolor 498
Do kolekcji wybrałam lakiery w wiosennych kolorach. Zamierzam je łączyć na paznokciach, myślę że będą fajnie wyglądały. 

Dużo tego jak dla mnie. Mam nadzieje że nie znajdę wśród tych produktów totalnego bubla.


Pozdrawiam, 
Larose.

Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. Trochę tego uzbierałaś. Ja jakoś nie zaszalałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na mnie bardzo dużo. Chyba nigdy nie miałam tyle kolorówki.

      Usuń