Szczoteczka do mycia twarzy Bellissima

Witam Was,

już chyba większa część osób słyszała o sławnych szczoteczkach do mycia twarzy od Clarisonic. Sama bym taką chciała mieć, ale jej cena sprawia że pewnie nie skuszę się na nią nigdy.

Kilka lat temu i ja zmówiłam sobie szczoteczkę do twarzy, użyłam kilka razy i.... zapomniałam o niej. Dopiero miesiąc temu ponownie po nią sięgnęłam i postanowiłam na nowo wypróbować.

Kiedy ją kupiłam byłam rozczarowana bo myślałam że jej główka kręci się , i w ten sposób efektywniej myje twarz.


Dostałam ją w pudełku, ale po kilku latach i przeprowadzce, został mi tylko mały biały worek w który była zapakowana. Gdy pisze dla Was ten post, postanowiłam zajrzeć czy jeszcze można ją kupić. Okazało się że baz najmniejszego problemu. Dzięki temu zdałam sobie sprawę że szczoteczka posiada 5 końcówek a nie dwie ( które mi zostały ) :)

Już na wstępie powiem Wam że można ją kupić np. tu jej koszt to 150 zł. Zara się dowiecie czy warto tyle za nią zapłacić.



Sama szczoteczka jest lekka i bardzo dobrze trzyma się ją w dłoni. Jest małych rozmiarów i doskonale mieści się w szufladzie czy szafce łazienkowej. Posiada jedną moc wibracji , czy po prostu przycisk do włączania :)  Dodam że jest na zwykłe baterie, nie posiada stacji ładującej, co dla niektótch  może być minusem. Ja stosuje ją już ponad miesiąc i jeszcze nie musiałam ich wymieniać. Na końcu ma główkę na ktorą nakłada się, zrsztą bardzo łatwo, wybraną końcówkę.


Końcówki które mi zostały to sensitive oraz ta do wykonywania peelingu. Dołączona w zestawie końcówka do skóry normalnej, była dla mnie za mocna, bardzo ścierała mi skórę, żeby używać jej codziennie. Dlatego stosuje sensitive która o wiele lepiej się sprawdza. Dodam że nie mam skóry bardzo wrażliwej, więc nie wiem czy jest osoba która mogłaby używać tej normalnej.


Końcówkę o nazwie peeling stosowałam tylko raz. Jest to naprawdę bardzo mocny peeling. Jeżeli będę ją stosować to chyba tylko raz w miesiącu.


Szczotka bardzo fajne wygładza skórę twarzy. Nie czuć na niej zgrubień i grudek. Razem z dobrym żelem oczyszcza bardzo dokładne oraz daje świetny efekt wygładzenia.

Czy kupiłabym ją ponownie ?? 

wydaje mi się że nie. Pomimo że bardzo fajnie się sprawdza i jestem z niej zadowolona, to gdyby teraz mi się zepsuła, nie zamawiałbym jej. Myślę że 150 zł to spora cena za ten produkt.


Jak Wy myjecie swoja skórę twarzy ? 
Czy używacie szczoteczki ? 


Pozdrawiam,
Larose

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz