Pielęgnacja twarzy - nowości

Witam Was,

chce Wam opowiedzieć o mojej nowej pielęgnacji twarzy.

Ostatnio, bardzo dokucza mi problem wyprysków, krost i tego typu nieprzyjemnych gości. Nigdy moja twarz nie była w tak kiepskim stanie. Brzydkie krosty pojawiły się głównie w okolicy żuchwy. Mam skórę mieszaną i jeżeli coś mi wyskakuje na twarzy to jest to głównie przed okresem. Niestety teraz nie było tak łatwo. Skóra płata mi psikusa już od ok 3 tygodni.



Będąc w Rossmannie zobaczyłam na promocji produkty Ziaja liście manuka. Ponieważ jakiś czas temu ta seria gościła prawie na każdym blogu. Pomyślałam że spróbuje i ja. Kupiłam całą serie żeby kuracja miała sens.



I tak ,zaczynam od dokładnego oczyszczenia twarzy żelem oczyszczającym liście manuka.
Robię to zawsze na noc. Rano zdarza mi się że przemywam twarz tylko płynem micelarnym.


























Po przemyciu, spryskuje twarz albo tonikiem dołączonym do zestawu liście manuka albo psikam wodą termalną z Uriage.




Następnie nakładam krem nawilżająco, korygujący - ściągający. Z SPF 10.

Po wchłonięciu kremu nakładam makijaż.



Na noc znowu sięgam po żel manuka w celu oczyszczenia twarzy. Oczy zmywam płynem micelarnym oraz po zmyciu wodą żelu przecieram nim też twarz.

Ponowie wszystko spryskuje tonikiem i nakładam krem na noc z kwasem migdałowym.

Kiedym mam trochę więcej czasu i siły. Robię peeling , produktami które są już na wykończeniu, peeling oczyszczający z liśćmi manuka lub peeling z mikrodermabrazją.



Parę razy w tygodniu, po dokładnym oczyszczeniu twarzy, nakładam na koniec maseczkę oczyszczającą również z Ziaja.

Mam nadzieję że coś w moje twarzy się zmieni i będzie chociaż przyzwoicie wyglądać. Jak na razie moje niedoskonałości ciężko jest przykryć podkładem. Zastanawiam się jeszcze na kupnem kremu Effeclar duo +  , miałam jego poprzednika ( bez plusa ) i sprawdzał się dobrze.



Używałyście seri manuka ? 
Jak się sprawdziła ? 
Czy działa na wypryski ?



Pozdrawiam,
Larose 

Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. lepiej wejdz na bloga Ziemoliny kosmostolog blog, bo probujac walczyc z niedoskonalosciami ta Ziaja wzbudzasz tylko smiech. pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze że za moja sprawą uśmiechasz się. :)

      Usuń