Szminka Lovely Extra Lasting

Witam Was,

wspaniała letnia pogoda a mnie opuściły siły. Trzeba wziąć się w garść i działać. Wczoraj z pomocą przyszedł mój mąż który zabrał mnie na pyszny obiad oraz mój ulubiony deser szarlotkę na ciepło z lodami. Mniammm. 

Dziś krótko chce Wam napisać o szmince z Lovely. Odkryłam ją oraz kupiłam na promocji w Rossmannie już bardzo dawno temu. Przez ten czas zdążyłam kupić dwa kolory. 

W pierwszej kolejności wzięłam kolor czerwony ( numer 3 ) bo tylko taka została na półce. To chyba o czymś świadczy, jak widać tylko ja nie wiedziałam o istnieniu tak fajniej szminki, do tego matowej. 




Następnego dnia kupiłam jeszcze numer 2. Jest jeszcze 1 ale tej nie udało mi się upolować.




Kolor ten stał się moim ulubieńcem na długie miesiące.


Szminka bardzo dobrze utrzymuje się na ustach. Żeby ją zmyć trzeba użyć płynu micelarnego albo jakiegoś kosmetyku do demakijażu. Aby poprawić jej czas utrzymania się na ustach najpierw wypełniam usta kredką o zbliżonym kolorze a potem nakładam szminkę.



Cena jest rewelacyjna, ok. 10 zł nawet bez promocji uważam że warto ją kupić. 


Czy używałyście tej szminki ? 

Jak się u Was sprawdziła? 


Pozdrawiam,
Larose

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz