Zakupy z Hebe - promocja !!!

Witam Was,

przeglądając internet natknęłam się na promocję z Hebe. Ucieszył mnie fakt iż kosmetyki były przecenione na 9.99 zł. Potrzebowałam płynu micelarnego oraz czegoś do mycia twarzy w żelu.

Chciałabym więc Was zaprosić na moje zakupy. Mam nadzieje że i Wy z nich skorzystacie i upolujecie coś dla siebie.

Ne miejscu zamiast kupić po jednej sztuce zapakowałam po 2 z każdego rodzaju.




Kupiłam płyn micelarny z Vis Plantis , miałam już ten płyn sprawdził się dobrze. Zmywał makijaż oczu oraz pierwszą warstwę podkładu. Resztę zawsze zmywam żelem do twarzy. 


Kolejny płyn to Mixa optymalna tolerancja dla skóry wrażliwej. Lubie takie płyny ponieważ mam większą pewność że nie podrażnią mi oczu. Nie ma skóry wrażliwej ale i tak formuły płynów dla skóry wrażliwej bardziej mi odpowiadają. Również już testowany przez mnie. Delikatny płyn ale przy tym dobrze radzi sobie z oczyszczaniem skóry. 



Żel do mycia twarzy i oczu Tołpa dermo face. Jak widać po opakowaniu hit wielu rankingów. Już dawno myślałam żeby go wypróbować ale ok 25 zł za żel , który w moim przypadku, tego typu kosmetyki szybko się zużywają ... nie. Dlatego kiedy nadarzyła się okazja mieć go za  9,99 zł ( przy zakupach powyżej 50 zł ) Mam nadzieje że sprawdzi się doskonale. 



Do koszyka wrzuciłam też żel micelarny z Allverne. Nie słyszałam o tej firmie , ale żel i do tego micelarny wydawał mi się fajnym kosmetykiem do mycia twarzy. Konsystencja produktu powinna być bardzo wydajna , przez butelkę widać że jest on gęsty i zbity. Do tego przy tego typach produktów idealnym rozwiązaniem jest pompka. O wiele lepiej dozuje się i produkt. 


Ostatnim produktem jest farba do włosów Loreal Paris Casting Creme Gloss.


Do tej pory używałam jaśniejszych kolorów ale stwierdziłam że pora na coś innego i wybrałam ciemniejszy odcień czyli 515 mroźna czekolada. Kolor już jest na moich włosach. Na razie nie mogę się do niego przyzwyczaić , jest ciemniejszy niż miałam do tej pory. Włosy są widocznie odświeżone i mają ładny połysk. 


Bardzo lubię farby Loreal Casting i zużyłam dużo opakowań. Sama farbuje włosy a z tą farba jest mi bardzo wygodnie przez jej konsystencję. Nie trzeba aż tak bardzo dokładnie ją nakładać , pod koniec wystarczy wszystko wmasować we włosy i mamy wszystkie kosmyki dobrze pokryte. 

Farba była bez promocji i kosztowała 25.99 zł 

Wszystkie pozostałe produkty to koszt 9,99 zł za każdy. Bardzo podobała mi się ta promocja, dzięki temu mam zapasy na kolejne miesiące. 



Czy używacie któregoś  tych produktów ? 

Jak się sprawdził ?? 



Pozdrawiam,
Larose

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz