Aktualizacja włosów - lipiec 2015

Witam Was,

i stało się , po kilkunastu miesiącach wreszcie wybrałam się do fryzjera. Idąc nie wiedziałam co chce zrobić z włosami.

Myślałam że trochę je podetnę i zostawię długą grzywkę tak jak do tej pory.

Skończyło się na grzywce na prosto oraz podcięciu dużej ilości włosów na długości.


Dla porównania włosy z ostatnich miesięcy.



Od jakiegoś czasu zastawiam się nad zrobieniem ombre. Może w najbliższym czasie się zdecyduje.

Jeżeli chodzi o pielęgnacje włosów to jest ona bardzo uboga. Moim włosom nie służą typowo naturalne produkty jak zioła bo wysuszają je na końcach. Przy skórze znowu się przetłuszczają , więc bardzo ciężko jest mi znaleźć produkty odpowiednie.

Włosy nadal mi wypadają, i teraz nie wiem czy to efekt po ciąży ?? kupiłam belissę intense, może coś poradzi.

Obecnie testuje zestaw z Garnier gęste i zachwycające , zobaczymy jak się sprawdzi.

Jak oceniacie moje włosy ? 

Pozdrawiam ,
Larose

Udostępnij ten post

4 komentarze :