Denko czerwiec 2015

Witam Was,

chciałam zrobić dla Was denko ale chyba ktoś mi coś po prostu wyrzucił. No niestety , tak to czasem jest. Nasza trójka musi to przeboleć jeszcze przynajmniej do kwietnia 2016. Muszę znaleźć jakiś schowek na zdenkowanych.

Zaczynamy od produktów do włosów , których jest tylko dwa.


Kolejna butelka szamponu z Yves Rocher dodający objętość włosów. Po raz kolejny sprawdził się na moich włosach jest to bardzo dobrze myjący produkt. W zapasie mam jeszcze jedną butelkę ale narazie musi poczekać.

Dobrze Wam znany Batiste suchy szampon do włosów. To również produkt który zużyłam w bardzo dużych ilościach i już nie pamiętam ile butelek zużyłam. Przydaje się na wyjścia kiedy trzeba dodać włosom objętości ale też na co dzień kiedy potrzeba odświeżyć kosmyki. Aktualnie używam wersji XXL która według nie jest najlepsza.


Płyn micelarny z Bebeauty wersja nawilżająca. Kupiłam go w biedronce na ok 10 zł za 400 ml. Super cena za bardzo dobrze myjący płyn. Na pewno odkupie go jeżeli tylko będę w biedronce. Właśnie przeczytałam na opakowaniu żę 400 ml to wersja limitowana. Szkodaaaaaaa

Alterra emulsja oczyszczająca granat- Super kremowa konsystencja. Przyjemnie się go używa ale nie jestem do końca przekonana czy dokładnie zmywa twarz.


Żel do golenia z Venus - stary produkt który musiałam wyjąć ponieważ mój depilator nie chce już ze mną współpracować. Nie umiem oceniać takich żeli dla mnie każdy dobrze działa.


Maseczka z Ziaja płatki róży z kwasem hialuronowym - bardzo lubię maseczki z tej firmy są świetne oraz mają super cenę.


Dodam jeszcze że zużyłam żel do mycia twarzy z Ziaja seria manuka, z którego jestem zadowolona. Jednak uwielbiam nowości i tylko dlatego nie kupiłam go znowu.

Czy testowałyście te produkty ?? 


Pozdrawiam,
Larose

Udostępnij ten post

1 komentarz :

  1. Plyn micelarny z Biedronki kiedys mialam i na poczatku bylam nawet zadowolona ale niestety pozniej wywolal wysyp na mojej twarzy :(

    OdpowiedzUsuń