Zakupy z Rossmanna

Witam Was,

zapraszam na moje zakupy, które zrobiłam ostatnio w Rossmannie. Wyszłam tylko kupić płyn do kąpieli dla dziecka i ewentualnie olejek z evree a wróciłam z torbą zakupów. Tak to właśnie ze mną jest.






Chciałam jeszcze kupić farbę do ombre z loreal ale w moim Rossmannie nie ma. Nie wiem czy tylko dziś nie było czy po prostu w Rossmannie nie kupie jej. Dajcie znać jeżeli wiecie gdzie mogę kupić loreal preference do ombre.




  • Płyn do mycia ciała i włosów dla niemowląt - to już nasza kolejna butelka, płyn dobrze myje. Kosztuje 12,99 zł 
  • Garnier płyn micelarny - kończy mi się mój płyn z Bourjois, ten jest moim ulubionym a że był na promocji to skorzystałam. Koszt : 10,99 zł 
  • Isana zmywacz do paznokci - tani i dobry koszt 6,99 zł duża butelka 
  • Lilibe płatki kosmetyczne - ostatnio używam tylko tych albo normalnej wersji , są tanie a ja używam ich dość dużo. Koszt 1,79 zł 
  • Evree slim olejek do ciała - musiałam wypróbować. Choć cena jest wysoka ja kupiłam go na promocji za 17,99 zł normalnie kosztuje 27,99 zł
  • Lovely roświetlacz - 8,99 zł 
  • Maseczki - rival de loop różne rodzaje - nie miałam tych maseczek a chciałam kupić takę peel-off , ponieważ zobaczyłam żę z tej firmy mają, kupiłam dodatkowo inne rodzaje. 
  • Jedzonko :) Enerbio daktyle mmm są pyszne , takie mięsiste bardzo dobre koszt 6,99 zł 
  • Purasana nasiona szałwii hiszpańskiej - chia 26,99 zł 


To by było na tyle. Tak to jest wybrać się po jedna - dwie rzeczy. 


Pozdrawiam ,
Larose


Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. Też tak mam że idę po jedną rzecz a wracam z wieloma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, 'wejdę tylko po jedną rzecz' zawsze się tak kończy.. :D mam ten rozświetlacz z lovely, jest bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  3. no właśnie, pewnie gdyby nie ograniczenia budżetowe kupiła bym tyle że do domu nie dała bym rady wrócić.

    OdpowiedzUsuń