Recenzja: Dax Cosmetics, Yoskine, przeciwzmarszczkowy peeling do twarzy.

Witam Was,

Chce Wam dzisjaj przedstawić moją opinię na temat peelingu do twarzy z Dax. Produkt ten kupiłam w pudełku z Face&Look bardzo dawno temu. Włożyłam do szuflady i dopiero kilka miesięcy temu przypomniałam sobie o nim.

Peeling zaliczany jest mikrodermabrazji przez co ma dawać bardzo dobre ścieranie naskórka a wręcz polerowanie go. Nadaje się do skóry normalnej oraz mieszanej.






Opakowanie


Produkt dostajemy w kartonowym opakowaniu, w środku znajduje się tubka. Opakowanie jest bardzo wygodne, po skończeniu śmiało można rozciąć tubkę i wydobyć całość peelingu. 




Konsystencja 

Konsystencja jest jak najbardziej na plus. Nic nie kapie, nie leje się po palcach. Sam produkt nie jest też bardzo gęsty jak pasta. Dobrze rozprowadza się na twarzy.


Skład 



Działanie 

Peeling bardzo dokładnie ściera naskórek, przez co nie używam go kiedy mam jakieś krosty. Uważam że wtedy mojej skórze nie wskazane jest takie szorowanie. Natomiast dokładnie radzi sobie z usuwaniem suchych skórek. Po użyciu skóra jest maksymalnie wygładzona , czuć po palcami. Jest dogłębnie oczyszczona i gotowa na bardziej rewitalizującą kuracje tzn. super wchłaniają się w nią maski i lepiej działają. Ponieważ używam go tylko sporadycznie ok. raz na 2 tygodnie , nie wiem czy radzi sobie z usuwaniem sebum. 
Uważam że jest to fajny peeling ale w moim przypadku do stosowania sporadycznie, szczególnie polecam używanie go przed nałożeniem maski. 


Cena 

Peeling można kupić w cenie ok. 30 zł ( tak mówi wizaż, ja sama kupiłam go w zestawie ) za 75 ml. 
Dodam że produkt jest wydajny. 


Zaciekawiły mnie produkty  tej serii. Na stronie producenta widziałam jeszcze inne tego typu produkty. Natomiast nie wiem gdzie je można kupić stacjonarnie, bo w Rossmannie widziałam tylko płyn i chyba mleczko z Dax. Jeżeli pamiętacie używałam też płynu micelarnego z tej serii i był dobry. 


Czy używałyćie tego produktu ? 
A może jakiegoś innego z tej serii ? 



Pozdrawiam, 
Larose 



Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz