Henna Khadi Jasny Brąz

Pierwszy raz farbowałam włosy henna. Wybrałam Khadi Jasny brąz, którą zakupiłam w sklepie helfy.pl . Włosy farbowałam w połowie sierpnia, dlatego mogę również napisać coś o tym czy zmywa się z włosów czy nie.

Opis :

Wszystkie składniki są absolutnie naturalne. Ziołowe farby Khadi nie zawierają konserwantów, wzmacniaczy koloru, utleniaczy ani chemikaliów. Naszym priorytetem jest Twoje zdrowie i bezpieczeństwo. Wszystkie ziołowe farby Khadi posiadają Certyfikat BDIH, dzięki któremu możesz mieć pewność, że produkty są najwyższej jakości i spełniają surowe wymogi stawiane kosmetykom naturalnym.
Farby ziołowe Khadi nadają włosom naturalny, intensywny kolor. Wszystkie farby przechodzą test na obecność szkodliwych substancji oraz oddawane regularnym, dokładnym badaniom realizowanym przez niezależne laboratoria.
W związku ze specjalistycznym i dokładnym procesem produkcji farby Khadi farbują bardziej intensywnie niż inne farby do włosów. Pamiętaj o tym podczas stosowania farb Khadi. Nasze farby zawierają również zioła ajurwedyjskie, które wzmacniają włosy oraz nadają im blasku. opis z www.khadi.pl
Pojemność : 100 g 



Sposób użycia :
Postanowiłam że uzyje 1/2 produktu czyli ok 50 g.
Proszek rozprowadziłam z ciepłą wodą aż do uzyskania gęstej konsystencji. Odstawiłam na ok godzinę. Po tym czasie umyłam włosy szamponem z SLS Joanna Rzepa. Całość nałożyłam na włosy najpierw za pomocą pędzelka do farbowania włosów a następnie na całe włosy. Myślałam że będzie trudna w nakładaniu ale wszystko przebiegło jak najbardziej pozytywnie. Po godzinie zmyłam wszystko wodą. Bałam się trzymać mieszankę dłużej ponieważ nie chciałam uzyskać efektu zielonych włosów. Następnym razem potrzymam dłużej. Długo spłukiwałam włosy wodą, aż woda była czysta. Włosy po zmyciu były bardzo tępe ale nie można nic na nie nakładać.



Skład :


Indigofera Tinctoria (Indigo), Lawsonia Inermis (Henna), Emblica Officinalis (Amla), Eclipta Alba (Bhringaraj), Azadirachta Indica (Neem)
 
Jest to naturalna farba do włosów więc nie znajdziemy w niej żadnych substancji chemicznych.

 
Zdjęcie zrobione dzień po farbowaniu włosów Henną.


Moja opinia :
Po farbowaniu włosów Henną Khadi nie zamienia jej na żadną inną farbę. Na pewno nie użyje już żadnych farb drogeryjnych lub farb z salonów. Jestem bardzo zadowolona z efektów, mimo iż farba na odrostach czyli na moich naturalnych włosach wyszła trochę jaśniejsza ale kolor mi się podoba. Pasemka jasny błąd nabrały koloru jakby miedzianego. Henna wzmocniła włosy stały się bardzo lśniące, a i kondycja uległa poprawie.

Niestety blask który na początku była bardzo ładny na moich włosach nie utrzymał się dość długo, myślę że dziś już nie widać aż takiego efektu jak po farbowaniu.

Kolor :
kolor jaki uzyskałam można uznać za jasny brąz w ciepłym odcieniu na czym bardzo mi zależało.

Dostępność :
Wydaje mi się że Hennę Khadi można kupić tylko w sklepach internetowych. Ja swoją kupiłam na helfy.pl

Cena :
Koszt Henny to 26 zł + koszty przesyłki.



Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. Wyszedł bardzo ładny kolor :) Tez mam ochotę na hennę Khadi. Na razie użyłam Eld i efekt jest bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hennę kupić można także w sklepach zielarskich, w moim mieście znam 3 fajne sklepiki zielarskie i w każdej jest henna khadi w dodatku w cenie 24,50:D

    OdpowiedzUsuń