Nowy zakup - nożyczki

Witam Was,
po poszukiwaniu idealnego fryzjera stwierdziłam że pora abym to ja zajęła się swoimi włosami i podcinała je sama. Ponieważ nie chce żadnych wymyślnych fryzur mam nadzieję że i mi uda się zrobić to w taki sposób aby włosy w miarę możliwości wyglądały dobrze.

W tym celu kupiłam nożyczki którymi to będę wykonywać mój eksperyment.


Nożyczki jakie zakupiłam pochodzą ze sklepu Hebe i zapłaciłam za nie ok 20 zł. Na początku chciałam kupić bardziej profesjonalny produkt ale po namyśle i przeczytaniu opinii w internecie stwierdziłam że na początek kupie nożyczki  zwykłe, choć jest na nich napisane iż są fryzjerskie. Może po pierwszym cięciu odechce mi się przeprowadzania samej takich zabiegów i popędzę do fryzjera.

Włosy zamierzam obciąć dopiero w sobotę ponieważ stosuje kuracje seboradin i chce pokazać wyniki.

Pozdrawiam, miłego dnia, 
Larose 

Udostępnij ten post

1 komentarz :