Recenzja: Soraya Świat Natury - krem i olejek

Witam Was,
ostatnio szukałam jakiejś zmiany dla mojej skóry twarzy. Przez wiele lat stosowałam kremy redukujące zmiany skórne, nie był to trądzik ale pojawiające się od czasu do czasu, wypryski. Kremy do tego typu skóry bardzo wysuszyły moją skórę. ( mieszaną ) Policzki a w późniejszym okresie nawet i broda zrobiły się przesuszone i bardzo nieładnie zaczęły wyglądać.  W pierwszym kroku sięgnęłam po krem przywracający nawilżenie Iwostin. Był to bardzo dobry krem ale za lekki. Teraz używam go pod podkład.

Będąc w sklepie szukając i czytając wszystkie etykiety kremów i już wątpiąc że znajdę coś odpowiedniego dla siebie, na dolnej półce znalazłam ten oto duet :




Seria Świat Natury to linia oparta na drogocennych olejach z różnych stron świata. Bardzo mi to odpowiada ponieważ stosując oleje na włosy czemu nie wykorzystać ich na twarz.

Wybrałam regenerujący krem półtłusty z Maroko. Opary na oleju arganowym oraz i oleju z kiełków pszenicy z USA.
Krem bardzo fajnie się wchłania. Nawet przy mojej mieszanej skórze, tłustej w strefie T. Krem do tego fantastycznie pachnie. Świerzymi olejkami :) Ma normalna konsystencje, zamkniety a wygodnym w użytkowani szklanym słoiczku.



Krem jak pisze producent został opracowany do regeneracji skóry, poprawy elastyczności i jędrności i złagodzenia podrażnień.

Jak na razie mogę powiedzieć iż już po paru użyciach zmniejszył zaczerwienienia w okolicach nosa.

Świetnie natłuszcza skórę nie powoduje przy tym świecenia się.

Krem można stosować zarówno rano jak i wieczorem na oczyszczoną skórę. Producent piszę iż jest doskonały pod makijaż.

Drugim produktem wybranym przez mnie jest olejek regenerujący do twarzy z ekstraktem z nagietka.


Zawiera 5 drogocennych olejów : nagietek , olej agranowy , migdałowy , z róży chilijskiej , amarantusa , szafranowy. 

Olejek stosuje po oczyszczeniu twarzy. Wylewam odrobinę na rękę i wsmarowuje w twarz wykonując przy tym masaż. Używam co drugi dzień.

Następnie kiedy olejek trochę wyschnie nakładam krem.

Jest to świetny duet i na pewno będę go stosować z przyjemnością.

Koszt produktów to ok. 20 zł każdy. ( niestety nie pamiętam dokładnej ceny)

Pozdrawiam, 
Larose

Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. Też jestem szczęśliwą posiadaczką najlepszego olejku jaki pojawił się w ostatnim czasie na rynku. Jego skład odpowiada mi i suchej mojej skórze absolutnie w każdym calu. Z jednej strony bardzo lubię kosmetyki z olejkami a z drugiej ten akurat jest naprawdę wyjątkowy. Ratuje przesuszoną i zniszczoną skórę, przywraca jej blask i miękkość charakterystyczną dla młodej skóry. ja staram się stosować ten olejek na noc, ponieważ wymaga kilka dobrych minut na wchłonięcie a rano bark mi na to czasu. olejek sprawił, że skóra stała sie delikatna w dotyku i wyraźnie lepiej wyglądająca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam ten olejek do twarzy i mimo tego, że bałam się takiej tłustej konsystencji, to teraz jest to mój ulubiony kosmetyk, który stosuję na noc zamiast kremu. Twarz jest idealnie nawilżona i natłuszczona / ale nie tłusta / Skóra na nosie mi się troche łuszczyła, a teraz nie mam już tego problemu. Twarz jest gładka, jedwabista, miękka w dotyku jak aksamit. Bardzo fajny olejek i jak na olejek wchłania się naprawdę szybko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mleczka do ciała z tej serii też sa świetne. mam z olejkiem jojoba i z olejkiem z amarantusa. Super kosmetyk na każdą kieszeń.

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejek mam i jestem jego zagorzałą fanką, a krem właśnie bardzo chcę kupić, tylko szczerze mówiąc nie wiem, który z tej serii wybrać. Każdy kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten olejek z drogocennymi olejami :) ale miałam też już cała serie kremów :) wszystkie są rewelacyjne, ale raczej na zimę. Cała seria Świat Natury ma doskonały skład, olejki zawarte w tych kosmetykach idealnie regenerują skórę i poprawiają jej wygląd.

    OdpowiedzUsuń