TAG: Liebster Blog II

Po raz kolejny zostałam otagowana do tagu Liebster Blog. Ponieważ ja już nominowałam blogi które ja lubię czytać odpowiem tylko na pytania. Poniżej link do poprzedniej części klik

Pytania od Iris :

  1 Jak długo świadomie dbasz o swoje włosy?
    Dbam o włosy od mniej więcej roku. 
 2 Czy ktoś z Twoich bliskich wie o tym, że prowadzisz bloga?
    Mój kochany :)
  3 Na co zwracasz uwagę kupując kosmetyki? 
   Dobry skład, choć czasem skuszę się na coś złego.
  4  Ulubiony film, do którego możesz wracać i wracać?
    
  5 Czym zajmujesz się prócz blogowania
    czasem tylko pracą ale staram się wykorzystywać wolne ćwicząc, spacerując i przygotowując coś pysznego do jedzenia.
  6 O czym śniłaś w ostatnim śnie?
     To był straszny sen.
  7 Spacer czy film pod ciepłym kocem?
     Zależy od humoru.
  8 Czy świadomie wybierasz produkty spożywcze? Tzn, wiesz co jesz? (sprawdzasz składy produktów  spożywczych, wybierasz te zdrowsze, nieprzetworzone)
     Mój organizm wybiera tylko zdrowe produkty, jem bardzo dużo ryb, ale czasem skusze się na coś niezdrowego.
 9 Ulubiona pora roku?
    Wiosna
  10 Podążasz za modą czy masz swój indywidualny styl?
      Wybieram rzeczy które mi odpowiadają i w których dobrze się czuje.
  11 Jesteś pedantką czy bałaganiarą? :)
    Bałaganiarą lubiącą porządek. :) 




I kolejne pytanie od malasija :

Gdybyś teraz mogła znaleźć się w dowolnym miejscu w Polsce/na świecie co to byłoby za miejsce?
Indie 

Ulubiona bajkowa postać z dzieciństwa?
Pocahontas 

Gdybyś mogła cofnąć się w czasie do określonego momentu, by coś zmienić, to co to byłby za moment?
Nie chce nic zmieniać 
 
Ulubiony blog?
Anwen 

Gdybyś mogła zmienić naturalny kolor włosów to na jaki byś zmieniła?
Rudy  
 
Wolisz kino czy teatr?
hmm trudne pytanie... teatr 
 
Ulubiona potrawa domowa?
Rozetka z mięskiem 
 
Mam ogromną ochotę na...?
pomidory 
 
Ulubione perfumy?
Givenchy 
 
O czym najczęściej zdarza Ci się zapomnieć?
nie wiem zapomniałam :) 
 
Twój ulubiony sen?
to piękny sen, ostatnio mam same koszmary 

Pozdrawiam, 
Larose750 
 

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz