Ulubieniec miesiąca

Witam,
dziś mam dla Was post o moim ulubieńcu miesiąca a może i dwóch. Dodam że produkt posiadam w swoim asortymencie już od bardzo dawna jednak dopiero teraz użyłam go w sposób który sprawdził się rewelacyjnie.

Przedstawiam odżywkę do włosów prostych Tara Smith Straight Away 


Odżywkę zakupiłam przy okazji innych zakupów na allegro, była bardzo tania więc postanowiłam wrzucić ją do koszyka.

Pierwsze moje podejście do używania odżywki było tradycyjne, po umyciu włosów nakładałam po paru minutach zmywałam. Odżywka nie robiła z włosami nic. Pomyślałam że to kompletny niewypał i po paru tego typu zastosowaniach odstawiłam ją na bardzo długo.

Chyba w lipcu przy myciu włosów i zastosowaniu odżywki ( innej niż ta ) moje włosy lekko podeschły i były bardzo suche, sztywne otworzyłam szufladę z kosmetykami włosowymi i sięgnęłam po odżywkę Tara Smith. Wycisnęłam małą ilość na dłoń i nałożyłam na włosy. Kiedy wyschły do końca były niesamowicie gładkie wyprostowane miękkie i dostatecznie nawilżone ale nie obciążone. Były niesamowite.

Od tamtego czasu stosuje ją jako odżywkę bez spłukiwania i w tej formie sprawdza się doskonale.

Jedyny minus to opakowanie, bardzo ciężko wydostać produkt a do tego buteleczka jest bardzo twarda.

Cena to ok : 6 zł ( dokładnie nie pamiętam )

Mam jeszcze zielona wersje do włosów kręconych ale jej działania nie sprawdzałam na sucho.

Czy używałyście tej odżywki ??
Jak się sprawdziła? 
Pozdrawiam,
Larose 




Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. Ciekawa jestem jakby u mnie się sprawdziła. Kiedyś może też dorzucę do zakupów, bo wygładzenie i ta miękkość kuszą niezmiernie :) Może zielona też sprawdź na sucho i porównaj działanie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam tej odzywki- nie wiem gdzie ja można dostać, bo na allegro raczej nie będę zamawiać :) Ale kusi mnie, jestem ciekawa jak u mnie by się spisała.

    OdpowiedzUsuń