Domowe SPA - włosy

Postanowiłam wykorzystać wolny dzień i zrobić sobie mały relaks i maseczkami włosowymi. Jednak jak to zwykle u mnie bywa przy okazji pranie, sprzątanie, gotowanie itd. Ufff. Zrobiłam też porządek w szafie z czego jestem bardzo duma.



Zaczęłam od umycia włosów szamponem Eco Hysteia Volume, osuszyłam włosy ręcznikiem. W między czasie ugotowałam siemię lniane ( 2 łyżki siemienia z jedną szklanką wody ) starałam się aby nie było zbyt gęste ponieważ chciałam wymieszać to z pudrem Kalpi Tone . Powiem Wam iż wymieszanie obu produktów było bardzo dużym wyzwaniem. Przez to też nie zrobiłam żadnego zdjęcia. Do całości dodałam kilka pompek odżywki Eco Hysteria. Całość mieszanki nałożyłam na głowę przy pomocy pędzelka do farbowania włosów henną. Wszystko przykryłam folią. Siedziałam z takim turbanem ok 1,5 godziny.

Wszystko zmyłam wodą i nałożyłam maseczkę z Biovax do włosów ciemnych. Maska spędziła na mojej głowie ok 2 godzin. Straciłam poczucie czasu przy sprzątaniu i gotowaniu.

Kiedy zmyłam maseczkę polałam płukanką zrobioną z szyszek chmielu , podbiału oraz pokrzywy.

Wysuszyłam włosy przy pomocy suszarki i szczotki.

Na koniec mój przepyszny deser ... tiramisu


Pozdrawiam ,
Larose750

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz