Musze się pochwalić - Biżuteria

Długo myślałam o zamówieniu ze sklepu ze sztuczną biżuterią jakiś naszyjników , ozdób do włosów , bransoletek. Zastanawiam się ponieważ właściciele prowadzą sprzedaż hurtową i jednorazowo trzeba zamówić za więcej niż 100 zł netto.


Sklep to Katherine. Za całe zakupy zapłaciłam 142 zł razem z przesyłką.

Teraz mam tylko problem gdzie to wszystko schować aby się nie kurzyło i było widać co mam. W internecie znalazłam super pomysł ( tylko gorzej z wykonaniem )


Może znajdę kogoś kto mi pomoże w wykonaniu, ale teraz nie mam żadnej koncepcji co z tym zrob
Jeżeli macie jakiś pomysł to czekam. 
 
Pozdrawiam 
Larose750

Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. Ja posiadam taki wieszaczek na biżuterię własnej roboty.
    Wzięłam dużą drewnianą ramkę i potraktowałam ją srebrnym lakierem, aby ładnie się prezentowała.
    Od tyłu przymocowałam starą firankę z dziurkami specjalnym zszywaczem do drewna.
    Przymocowałam dwie gałązki i piórka, aby ładnie wyglądało i tadaam xxD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wota w kościele. Lepiej zainwestuj w wieszaczek.

    OdpowiedzUsuń