Odżywka czy maska ? Co wybrać ? + znowu zakupy

Maska może odżywka .... ??
Często się nad tym zastanawiam rano przy myciu włosów. Kiedy używam tych produktów i jakich, dziś o tym wszystkim.

Odżywek powinnyśmy używać na co dzień. Po każdym myciu włosów nałożyć na parę minut produkt który pomoże nam rozczesać włosy i sprawi iż będą lepiej wyglądały. Odżywki zawsze kojarzą mi się z szybką regeneracją włosów po umyciu ich szamponem. To kosmetyk który nie poprawi zbytnio nam stanu naszych włosów. Pozwoli za to w szybki sposób polepszyć efekt wizualny na naszych włosach.

Maski. Miałam taki okres w moim włosowym życiu iż maski były moją jedyną pielęgnacją włosów. Uważałam że odżywka nie poradzi sobie z moimi bardzo suchymi i zniszczonymi włosami. Tak więc maskę stosowałam przy każdym myciu włosów. Przy moich cienkich i delikatnych włosach stały się przeciążone , przez co jeszcze bardziej się przetłuszczały. Dziś trochę się to zmieniło i masek używam co drugie mycie lub rzadziej, ale przynajmniej raz na tydzień. Dzięki czemu włosy są lepiej odbite od nasady i bardziej puszyste.

Poniżej wybrane odżywki , balsamy oraz maski, które aktualnie naprzemiennie stosuję.


Biovax - o maskach tych pisałam tutaj na zdjęciu moja ulubiona, która pomogła w regeneracji włosów.
Natur Vital - klik ( recenzja) włosy po niej są wygładzone i zdyscyplinowane.
Garnier Ultra Doux - często dodaję tą odżywką do serum olejowego ( woda + olej + odżywka) w sprayu.
Maseczka Ruska Bania o której jeszcze do końca nie wiem co mam myśleć.
Maseczka Drożdżowa - fajny zapach, włosy dobrze zregenerowane ale czy przyśpiesza porost ?? hmm chyba nie. Wierze tylko w wcierki lub olejki. :)
Balsam Seboradin z żeń- szeniem stosowałam ją w lutym i włosy były dobrze nawilżone dobrze się sprawdza.
Balsam Babuszki Agafi na brzozowym propolisie - również bardzo przypadł do gustu moim włosom, są miękkie i zregenerowane.


Mam nadzieje że lubicie oglądać poczynione przez innych zakupy bo ja bardzo, choć u mnie ich już chyba dużo.


1. Ampułki Seboradin na wzmocnienie włosów i szybszy porost. ok 36 zł + próbka szamponu z tej samej serii. 
2. maseczka Skin Recovery Choco cacao ok 5 zł
3. Rimel London cienie do powiek 18 zł
4. Bielenda czarna odżywka 2 fazowa do oczu koszt ok 8 zł
5.  Henna Kahadi Jasny Brąz 26 zł
6. Maka maska do włosów 12 zł
7. Henna Khadi z Amlą 29 zł


Jakie są wasze ulubione odżywki maski? Czego używacie częściej?

Pozdrawiam ,
Larose750

Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. Zazdroszczę seboradinu i khadi-napisz recenzję o ampułkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę o ampułkach. Jeżeli masz ochotę kupić to w hebe są na promocji.

      Usuń