Kolejne zakupy

Ostatnio postanowiłam iż przy okazji zmiany pielęgnacji włosów zmienię także sposób ich farbowania. W tym celu zakupiłam Henne Khadi Jasny brąz. Już od dłuższego czasu zastanawiałam się czy ja kupić. Bałam się jaki efekt uzyskam. Ale w końcu się zdecydowałam i mam. Teraz siedzę w czepku i trzymam ja na włosach. Postanowiłam że potrzymam ją na włosach ok. 1 godziny. Zobaczymy co wyjdzie.


zdjęcie z helfy.pl


Robiąc zakupy kupiłam również szampon na który już dawno polowałam ale nie mieli go w swoim asortymencie. Jest to szampon Sante Henna Volume. Ma dodawać włosom objętość i połysku. Zawiera w swym składzie wyciąg z henny a także miód i piwno. Wzmacnia strutkurę włosów i podnosi żywotność siłę oraz sprężystość włosów.

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz