Maska Kalpi Tone

Maseczka Kalpi Tone ma postać pudru i zielonym zabarwieniu. Jest to naturalna terapia upiększająca włosy.

Skład :
Amla fruit, Maka leaves , Mandoor , Japakusum , Narangichal , Shikakai fruit , Kumari leaves , Kapoor Kachli , Brahmi leaves , Methi seed , Wala , Khadir stem , Chandan , Neem Leaves , Sitaphalseed powder , Sugandhi Dravya.

Puder Kalpi Tone firmy Hesh Naturoriche ma następujące zalety:- Przyciemnia kolor włosów
- Wzmacnia cebulki włosów
- Pobudza porost włosów
- Zapobiega wypadaniu włosów i ich przedwczesnemu siwieniu
- Łagodzi bóle głowy
źródło : helfy.pl


Maskę stosowałam na dwa sposoby :
1 . Na początku dodawałam 2 łyżki pudru do jednego żółtka , czasem dodając do tego olejek Khadi stymulujący wzrost włosów. Nakładałam mieszankę na ok. 60 minut, następnie zmywałam włosy wodą. Jeżeli czułam że włosy są suche nakładałam maseczkę nawilżającą.
2. Drugi sposób ( teraz aktualny ) to 2 łyżki Kalpi Tone rozpuszczam w ok. 6 łyżkach wody. Do pudru dodają tyle wody aby uzyskać jednolitą masę. Nakładam to na włosy na 60 minut. Przed zmyciem maski robię delikatny masaż skóry głowy. Po spłukaniu również w tym sposobie nakładam maskę.


Czy przyciemnia kolory włosów ? - Nie wydaje mi się. Nie zauważyłam aby to robiła. Może gdyby zostawiać ją na włosach dłużej niż 60 minut można było by uzyskać taki efekt. Po takim czasie zdecydowanie nie.

Maska natomiast wzmacnia cebulki włosów. Moje włosy ostatnio wypadają, i podczas mycia widzę ich sporo w wannie. Przy zmywaniu tej maski pojawia się ich znacznie mniej.

Nie wiem, a raczej nie mogę ocenić czy pobudza porost włosów ponieważ używam inne kosmetyki które mają powodować wzrost włosa. 

Podsumowanie :
Maska nie jest jakimś cud kosmetykiem. Być może używana regularnie jest w stanie coś zdziałać, przy moim stosowaniu nie zauważam bardzo zadowalających efektów. Włosy są miękkie i lśniące. Na plus może być to iż po takim masażu tą maską skóra głowy mniej swędzi. Trochę jak taki mini peeling głowy. Po zastosowaniu maseczki zapach na włosach utrzymuję się dość długo. Mi raczej nie przeszkadza ten zapach, ale jest wyczuwalny.

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz