Recenzja - ORGANICUM- Szampon stymulujący wzrost włosów z organicznymi hydrosolami. Do włosów tłustych.

Zacznę od tego że jest to najlepszy szampon jaki kiedykolwiek stosowałam. Nie zawiera SLS, SLES, parabenów i silikonów. Poniżej opis prosucenta ze strony helfy.pl na której go zakupiłam.

"Szampon Organicum polecany jest do codziennej pielęgnacji włosów. Zawiera organiczne hydrosole skutecznie odmładzające i odżywiające włosy.
Szampon Organicum równoważy wytwarzanie sebum oraz wzmacnia cebulki włosowe. Pomaga redukować symptomy łojotokowego zapalenia skóry.
Testy kliniczne wykazały, że użycie szamponu Organicum od 8 do 12 razy pomaga zmniejszyć lub zatrzymać wypadanie włosów. Produkty Organicum nadają się do codziennego stosowania. Utrzymują zdrowe i lśniące włosy, odwracając skutki szkodliwych zabiegów chemicznych.

Za pomocą naturalnych bogatych i zrównoważonych witamin i minerałów zawartych w organicznych hydrosolach problemy włosów i skóry głowy takie jak łupież, łojotokowe zapalenie
skóry, łuszczyca i łysienie zmniejszają się i w końcu znikają.


Skuteczny w przypadku łysienia poporodowego i spowodowanego chemioterapią. "
źródło : helfy.pl

Rewelacyjny szampon z hydrosolami. Tak jak opisuje producent swietnie sprawdza się do codziennego stosowania. Fajnie sie pieni, dobrze myje skórę głowy.

Kupując ten szmpon nie oczekiwałam od niego cudów, bo co może zdziałać szampon. Ten natomiast pomógł z przetłuszczającymi się włosami na bardzo długi czas. Skóra głowy która przed używaniem szamponu łuszczyła się,  pojawiał się łupież oraz swędziała po szamponie
wszystko ustało. Dodatkowo zawuważyłam przyspieszony porost włosów. Pojawił się blask którego wszesniej brakowało.

Dodam że stosowałam go razem z odżywką z tej samej serii. Niestety zużyłam swoje butelki juz dawno i gdyby nie cena szamponu i odżywki oraz chęć testowania innych kosmetyków napewno bym go kupiła po raz kolejny. Teraz zastanawiam się nad kupnem całego zestawu kosmetyków do włosów z hydrosolami czyli szmponu odzywki oraz maski. Mam nadzieję że niedługo będę mogła sobie na to pozwolić. Liczę na to iż cały zestaw jeszcze pełniej wspomoże moja pielęgnacje włosów.

Cena szamponu : 38 zł + przesyłka ( nie wiem czy można dostać go w sklepie )

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz