Włosowe zakupy

Postanowiłam jeszcze bardziej regenerować moje włosy i kupiłam olejki, maskę ( tylko nie wiem dlaczego akurat tą wybrałam, nieświadoma decyzja) coś wewnętrznego na włosy oraz szampon na wypadanie włosów, ponieważ ostatnio mam z tym duży problem.

GP Olejek łopianowy przeciwłupieżowy



zdjęcie z wizaż.pl 


Połączenie olejku łopianowego z naturalnymi olejkami eterycznymi z rozmarynu i drzewa herbacianego. Zakupiony do przeciwdziałania łuszczeniu się skóry głowy. Włosy maja lepiej się rozczesywać i układać.

http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=53436

Cena : 5,10 zł

GP Olejek łopianowy z czerwona papryką - stymuluje wzrost włosów.

zdjęcie z handsomemen.pl

Olejek łopianowy połączony z naturalnym ekstraktem z czerwonej papryki, wzmacnia włosy pobudza je do wzrostu Czerwona papryka ma za zadanie pobudzać mikro-cyrkulację krwi przez co ułatwia przenikanie dobroczynnych składników do cebulek włosowych.

http://www.cefarm24.pl/20577,green-pharmacy-olejek-lopianowy-z-czerwona-papryka-stymulujacy-wzrost-wlosow-100-ml.html

Cena : 5,10 zł


Anna Nafta kosmetyczna z olejkiem rycynowym

zdjęcie z wizaż.pl


Nafta do włosów suchych i łamliwych oraz zniszczonych zabiegami stylizacyjnymi. olejek rycynowy stosowałam. Natomiast samej nafty nigdy. Pomyślałam że skoro tylko można przeczytać o dobroczynnych właściwościach nafty oraz rycyny to czemu nie spróbować połączenia tych dwóch produktów.


Cena : 6,20 zł


Pharmaceris H-Keratineum - Szampon do włosów osłabionych.


zdjęcie z wizaż.pl


Skoncentrowany szampon wzmacniający do włosów osłabionych. Coś ( mam nadzieje ) do mycia i przy okazji wzmacniającego moje włosy.


Cena : 24,40 zł



Pilomax WAX maska do włosów regenerująca.




zdjęcie z domzdrowia.pl


Szczerze nie wiem dlaczego zakupiłam tą maseczkę. Przyznam narazie nie będę z niej korzystać. Przeraża mnie SLS w składzie. Może kiedy jej spróbuje.


Cena : 17,10 zł



Humavit - Witaminy z grupy B


zdjęcie z elixirzdrowia.pl 


Kupiłam w celu wzmocnienia włosów od wewnątrz. Będę brała od września bo narazie biorę swoje leki i po prostu nie mogę. Zobaczymy czy coś zdziała.

http://www.cefarm24.pl/263,humavit-n-drozdze-piwne-x-250-tbl.html

Cena : 8,70 zł


Wszystkie produkty kupiłam w aptece internetowej. Za przesyłkę kurierską zapłaciłam 12 zł .


Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz